||| Tercari² |||

Monday, March 8, 2010

Teater Kini Kembali!

Salam buat semua...

Agak lama juga Pojie tak update pasal teater nih kan. So kali ini Pojie mau update sama kawan² semua teater terbaru yang akan berlangsung sepanjang bulan Mac ini. Ada 2 teater iaitu Melati Pujaan Tumasek dan Muzikal Gamat.



Untuk teater ini yang meneruskan kesinambungan Semarak Bangsawan di Panggung Bandaraya, kali ini menampilkan kumpulan kesenian dan kebudayaan dari Perak. Salah seorang blogger; Iena Rihana yang Pojie kenal sejak tahun lepas akan memegang watak sebagai Mak Inang. Selalunya mak inang badan besar² kan, kali ini menampilkan mak inang yang kecil comel jer tetapi dengan sanggul yang lebih besar dari kepala. Hehehe. Oleh sebab harga tiket yang murah iaitu RM5, kalian disarankan agar datang lebih awal dari masa yang ditetapkan.


Teater kedua nih adalah lebih gempak dan gamat! Sesuai dengan tajuknya. Ia merupakan persembahan kali kedua (yang sebelum ini dipentaskan di IB) yang akan menampilkan 3 orang artis popular iaitu Amy Mastura (Ibu Gamar), Misha Omar (Ketua Buntal) dan Ziana Zain (Obor²). Jadi dengan ketiga² pelakon dan penyanyi hebat itu, adan boleh bayangkan betapa gamatnyer persembahan mereka di Matic, nanti. Harga tiket pun murah la juga iaitu RM22 dan RM50.

Selamat berhibur!
Jumpa di sana!

Love,

5 bicara yang baik hati...:

Afzainizam said... Reply To This Comment

Salam ziarah dari kami http://firestartingautomobil.blogspot.com

Lama gak tak singgah blog pojie ni... Kami semenjak ni agak sibuk skit.... Ohhhhoooo teater.... Melati pujaan Tumasek.... Emmmmm membudayakan semangat teater..... seronok kut kalau tengok teater ni....

"Melati Pujaan Hati ku"

iyllienaz said... Reply To This Comment

ada teater sri mersing juga di IB..

Adam said... Reply To This Comment

nak etot~~~

Hazzy Ishak said... Reply To This Comment

pojie belanje haz tgk teater

Epul Azimi said... Reply To This Comment

tak penah gi tgk teater...hehehe