||| Tercari² |||

Saturday, March 6, 2010

Syoknyer Main!!!

Hari ini hari Sabtu. Korang semua buat apa di hari minggu? Pojie hari ni kerja, kene standby. Esok maybe aktiviti tidur sepanjang hari kot. Lagi pun sepanjang mingu sibuk dengan pelbagai aktiviti. Semalam pulak penat main. Hah, main apa? Korang dah fikir bukan² kan! Pojie pegi Main Zapin la lahar! Kan Pojie dah kasitau kat entri jumpa terjumpa semalam tuh!



What a great performance. Tahniah buat penari dan mereka² yang terlibat dalam persembahan semalam. sangat mengasyikkan. Pojie dan teman² sangat teruja! Sangat berbangga dengan seni kebudayaan kita yang masih lagi disanjung tinggi. Lebih membanggakan apabila tarian ini bukan sahaja ditarikan oleh bangsa Melayu, tetapi ada juga bangsa Cina, India dan lain². 1 Malaysia sangat! Malah jangan terkejut kalau Pojie mengatakan Jospeh Gonzales pun turut menari bersama dengan pelajar² dan kareografer² (AF dan Sehati Berdansa) yang lain! Hebat kan! Ada pelancong luar pun menyaksikan persembahan mereka. Tak rugi membayar RM5 untuk harga pelajar (harga biasa RM20).


Mie & Zul bersama² menyaksikan persembahan semalam.


Akhirnya bertemu juga sama Along; salah seorang teman dancer Pojie masa di KUSTEM dulu. Teringat zaman² dulu menari di Australia..

Love,

2 bicara yang baik hati...:

Mr.Homosapiensz said... Reply To This Comment

ingatkn pojie main zapin tu....rupanya main tengok main zapin jer....layann....

H.R PuTeRa YuSoFF said... Reply To This Comment

bertahun dh tak berzapin dan dh bertahun tak tengok zzapin. Huhu