||| Tercari² |||

Saturday, March 27, 2010

Baby Pooh, I want you!!!


Rinduku tidak tertahan lagi selepas mendapat info dan tunjuk ajar dari Kak Tash kesayanganku.. Apa yang pasti, tidak mahu menyalahi undang², tetap bertanya kepada yang pakar, alhamdulillah tiada masalah untuk mengambil anak angkat buat jejaka bujang kacak bergaya seperti Pojie ini (cewahh!).




Buat sementara waktu ni, Pojie masih menunggu hari dan waktu yang bakal tiba, untuk dipertemukan sama anak Pojie kelak oleh Kak Tash. Bagi mengubat kesengsaraan untuk menemuinya, Pojie akan tatap wajahnya setiap kali Pojie membuat kerja di ofis ini. Semoga suatu hari nanti dia kelak jadi peneman setia Pojie bukan saja di rumah, malahan juga di ofis dan di mana² juga Pojie pergi..



Baby Pooh! I want you!!!

Love,

9 bicara yang baik hati...:

Hezesuze said... Reply To This Comment

ceeehhhh!! ingatkan anak angkat ape tadi....huh!

Sendra said... Reply To This Comment

wahh..sugar glider,..sendra nak bela juga tapi masalah maintainence dia tinggi sangatlah..tak mampu lahh..sob3.

Natasha said... Reply To This Comment

wah....!!!! dah senang hati ker nak bela bila dah tau status lesen?

hahahahah kenapa x nak ambik awal? kalau nk awal dr 1hb bagi tau jer..kak tash blh call org tuh

BELALANG said... Reply To This Comment

nk gak baby pooh... ekekeke =P

Aus MeLankoLik said... Reply To This Comment

la nk kena pakai lesen ke bela ni ??
hahaha

Adam said... Reply To This Comment

nak gak leh? potong dua~~

Hazzy Ishak said... Reply To This Comment

sekali anak angkat berbulu
siap ada ekor lagi
ehehe

Nurul said... Reply To This Comment

wei...aku pn nk jdkan dia anak angkat bleh...?sudi x dia kwn ngn kucing2 aku..?ngeh2...

ni link blog br aku...
http://kamipunyarumah.blogspot.com

Afzainizam said... Reply To This Comment

Salam dari kami…
http://firestartingautomobil.blogspot.com
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

uhhhh lama tak dengar suara bicara kamu... wahhh banyak dah berubah hijau lah....

damai dok kat sini....