||| Tercari² |||

Sunday, March 21, 2010

2nd Putrajaya International Hot Air Ballon Fiesta 2010


http://www.myballoonfiesta.com/
Eiii, bencinya. Kenapalah Pojie terlewat mengetahui tentang acara ini? Setiap tahun akan diadakan acara belon udara panas nih di Putrajaya. Seorang teman baru bagitahu semalam. Kawan² cakap meriah, macam tahun lepas dengan penyertaan dari beberapa buah negara. Best tuh. Macam² acara diadakan. Pelbagai rupa belon panas di udara. Berbagai-bagai ragam umat yang boleh disaksikan. Hari nih last kan? 

Tapi apakan daya, demi menyahut seruan ibunda tercinta dan menghadap duli paduka ayahanda sultan di daerah Johor ni. Lagipun terasa rindu di dada. Maka telah berangkat pulang la Pojie ke Muar kelmarin bersama² Vienna, dinda kesayangan hamba.  Oh, damainya kampung halamanku ini...  Petang karang baru balik ke KL, mau dating sama si Ibu Gamat, Ketua Buntal dan Obor² di lautan Matic!

Kesimpulannya, tahun ini terlepas lagi. 
Tunggu tahun depan la pulak..

P/S: Teringin menyambut hari ulangtahun atas belon udara panas dan star cruise. Bila la dapat ek?

Love,

10 bicara yang baik hati...:

i'm shin... i'm inesen said... Reply To This Comment

hmmm ada org ajak shin dating tengok belon panas ni... tp shin x dapat pi.. cian dia..

tp lagi best dok dalam belon ni ngan adam ngan syuk... betambah panassssssss

Epul Azimi said... Reply To This Comment

mmg best kalo dpt naik tapi gayat...:)

sI tEDI said... Reply To This Comment

dak pojie,
family 1st

H.R PuTeRa YuSoFF said... Reply To This Comment

nnt nk g ajak jai tau

miss lolly a.k.a luvfareda said... Reply To This Comment

meh meh kita main tiup bel0n je eh ?

jgn sedey2~

Kapten said... Reply To This Comment

kesian leer jugak kat ko
hehe

Hezesuze said... Reply To This Comment

akak pn tlepas gak sbb last weekend abg pomen ada lawan futsal...huhu

kita tunggu thn dpn la..

arep said... Reply To This Comment

i tengok dari balcony rumah sajo

Hazzy Ishak said... Reply To This Comment

patutnye kita wat rombongan pojie
hehe

CikLilyPutih said... Reply To This Comment

pojie, tak per tahun depan kite pegi ek sesame tau!