||| Tercari² |||

Thursday, March 25, 2010

Mo'men Food Testing

Ini adalah entri berbayar. Apa ingat Pojie buat entri nih free² ker untuk promosi, bayar la wei! Masuk toi² (toilet) pun kene bayar tau, apatah lagi masuk blog PoJiePooH! Hehehe, kidding! Actually, entri ini adalah entri promosi sikit² pasal restoran makanan segera baru, yang akan di buka di Seksyen 7, Shah Alam. Restoran dari Egypt ini dinamakan MO'MEN. Nama pun dah ala² mukmin kan, for sure ia merupakan makanan halal dari negara timur tengah tuh. Ia akan memulakan operasi pada bulan depan, April.



Sekarang restoran ini di bawah kendalian World Dynamic Venture Sdn Bhd sedang dalam proses mencari pekerja (macam kat bawah tuh) selain akan menjalankan food testing sebelum grand launcheon pada bulan hadapan. Sesiapa yang mencari kerja dan ingin merasa makanan baru resepi dari negara Arab, silalah sebar² kan yer.. Hehe..



Oleh hal yang demikian, Pojie diberikan amanah untuk melantik seramai 10 orang blogger yang berminat dan berkelayakan untuk menjalani proses food testing ini yang akan dijalankan pada 31 Mac dan 1 April kelak. Maka Pojie mengambil peluang ini untuk mengajak kawan² yang berminat untuk makan free di samping membuat review tentang makanan Mo'men ini. Hehe. Apa yang perlu anda buat adalah dengan menghantar emel kepada Pojie di pojiepooh@gmail.com, 1 atau 2 permalink address (address khusus) anda yang pernah buat review tentang makanan dan restoran. Senang bukan? Usah khuatir, maklumat anda adalah rahsia. Jadi, sila hantar segala maklumat seperti format di bawah;

SUBJEK: Mo'men Food Testing

1. Nama:
2. URL blog:
3. Permalink review makanan:
4. Emel:
5. No telefon:

Tarikh tutup adalah pada 28 Mac 2010 (12 tgh malam). Pojie akan memberikan nama mereka yang terpilih kepada pihak pengurusan. Anda akan dihubungi melalui emel atau telefon selewat²nya pada 30 Mac 2010. Adios!!!

Maklumat tambahan;
Adie Waridi


Love,

5 bicara yang baik hati...:

Hazzy Ishak said... Reply To This Comment

macam best..

intanurulfateha said... Reply To This Comment

.alaaa rse x pena tulis entry review psal makanan
.alaaaaaaa abg pojieeee
.nk pegiiiiiii

Cik Lily Putih said... Reply To This Comment

pojie,
k lily suker makan2 nie. cepat suggest kan nama k lily tau.

Cik Lily Putih said... Reply To This Comment

k lily dah email kat awak dah. mintak2 dapat ek

Adam said... Reply To This Comment

nak!!!!!!!!!!!!tp x penah wat review pasal makanan... komen dengan mulut boleh terima x? ahhaaaaaa