||| Tercari² |||

Thursday, March 4, 2010

Bagaikan SUPERSTAR! Kalah YB!

Salam buat teman,

Pagi² lagi sudah ada yang marah² Pojie siap mengugut untuk membuat petisen menggesa Pojie update entri berkaitan dengan gathering yang lalu. Oklah, Pojie tipu. Hahaha. Tapi Pojie berkata benar part orang menggesa update entri tuh, cuma tidaklah sampai nak buat petisen segala. Huhu. Yela, orang lain semua dah update, Pojie jer terkial². Bukan apa uols, Pojie memang agak kebizian lately. Oh, tak percaya eh? Ini buktinya!


Kau tak gila tengok pin up notes berlambak atas kalendar?

Ha, amacam percaya tak? Itu antara yang dah confirm. Yang dalam perbincangan/ pertimbangan, yang dalam organiser nih tak tempek semua. Kao mampoo hidup macam superstar, show sana sini. YB pun kalah tau! Perlu ker Pojie list down kan perancangan² itu? Tak perlulah kan! Ada yang boleh share, Pojie akan share dan invite join sama. Sepanjang minggu ni, Pojie nak stay after office hour nak update blog pun tak sempat sekarang. Kawan² masing² ajak jumpa la, dinner sama² la since ada di antara mereka yang mengetahui kesempitan masa Pojie untuk berlibur dan berhibur bersama teman², jadi mereka siap² dah book Pojie at least 3 days in advance.

Bukan itu saja, lagi² lepas buat bisnes ni, setiap hari ada apointmen sama klien dan prospek dan Pojie menetapkan selepas pukul 10 malam. Discussion pulak kadang² berlanjutan sampai pukul 2 pagi. Balik rumah, siap² nak beradu dalam pukul 3 pagi. Pukul 6 pagi dah siap² bangun bersolat dan pergi kerja. Begitulah rutin Pojie seharian. Penat memang penat. Tapi jagan risau, sambil² buat kerja Pojie curi² masa untuk update entri yang ringkas² setiap hari semoga kalian tidak ternanti-nanti. Agar trafik tak menjunam lagi macam dulu. Hehehe. Cuma entri yang panjang, Pojie akan update masa hujung minggu ok? Sayang semua. Thanks kerana memahami :)

Love,

7 bicara yang baik hati...:

Hazzy Ishak said... Reply To This Comment

busynye orang tu...
makan jangan lupa
tetap no 1

myQza said... Reply To This Comment

amboi kalendar muka sendiri...!! mengancam yuu

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said... Reply To This Comment

wah....
btol lah poojie..
banyaknya..kalah YB..huhuh

Hezesuze said... Reply To This Comment

owh bizi ye...padanler nmpak kurus skrg nie...

keje2 gak kesihatan kene jaga tau...huhu

Epul Azimi said... Reply To This Comment

bizi ye Datuk...hehehe

rizal jabai said... Reply To This Comment

bz sgt tan sri nih...gaji la sorg assistant...minimum gaji 3k..ok?

H.R PuTeRa YuSoFF said... Reply To This Comment

nnt jai temankan YB melawat kawasan agar undi tak beralih arah. hehe