||| Tercari² |||

Friday, June 19, 2009

Tahniah Zull



Hari ni adalah tarikh utk mengetahui keputusan kemasukan ke IPTA bagi kemasukan lepasan STPM. So, Pojie mau ucapkan tahniah buat Zull yg telah berjaya menempatkan dirinya di Universiti Putra Malaysia (UPM) dalam kos Kesusasteraan Bahasa Inggeris. Hebat kan!!! Pojie bahasa Melayu nih pun tonggang terbalik lg, dia amik bahasa Inggeris, sastera lagi ok! Clusttt kan!!! Clap³. Tahniah dik! Teruskan usahamu. Tahniah juga buat kwn² dan juga sesiapa yg dapat masuk IPTA dan IPTS. Yg xdapat, cuba buat rayuan yer. InsyAllah ada rezeki, pasti akan dapat. Klo xde rezeki, usaha lagi ok!!!



P/S: Peliknyer panggilan sekarang thru online jer. Xde surat sampai kat umah pun. Pastu arini tahu result, 28 Jun dah kne daftar. Macam hanjeng kan buat org tkejar². Sori, xdpt nk anto sbb 28hb tuh byk sgt agenda, tp dh janji ngan Mak nk blk kg. Sori eh...

Love,

6 bicara yang baik hati...:

Eazy Izzuddin said... Reply To This Comment

tahniah zull!
=D

miss emyliza said... Reply To This Comment

wah boley jumpa zul.... amy kan upm, fakulti samer nih... jumper yer...

Hezesuze said... Reply To This Comment

TAHNIAH!
sib baik kt UKM jerk..
kalo jauh harusss ler akak sedey..hik

p/s sory akak pun xleh anto coz ada gath bloger...wakakaka

rizz said... Reply To This Comment

congratt zoulle hehe

zull said... Reply To This Comment

tq3!!! uols...
spe lg bloger kat upm..nk jmp sume..
PEACE!!!!

Eragon_iz said... Reply To This Comment

wow encemnya zull. yg sape punye ni. heheheheh. jgn marah tuan tanah ye. kihkih