||| Tercari² |||

Saturday, June 13, 2009

Amboi... Amboi... Amboi...

Sewaktu berlangsungnyer majlis sambutan harijadi Cik Wanie baru² nih, Pojie telah diterjah oleh Azwan Ali utk program Amboi Amboi nya itu. Oleh itu, ikuti temubual eksklusif yg panas dan pedas dari Azwan Ali (AA) dan PoJiePooH (PP)...

AA: Nih dek non! Aku dgr ko ngan si polan tuh bgaduh betol ker?? Apa yg korang rebutkan? Cantik ker korang bdua sampai nk tarik rambut, tarik kote muka segala ku dgr...? Pastu ada masuk campur org ke-3 sampai ke-13?

PP: Amboi³ Abg Azwan nih (abg ker?!!), panas sungguh soalan u... Mana dapat citer ngarot nih. Ini abg dgr cter ker abg yg reka cter??

AA: Eh, ada aku pulak. Jawab jela org dah tnya tuh, amboi³...

PP: Hahahah!! Mana ada, jahat tau molot korang² nih.. Pntang nampak artis sedang meningkat naik, ada² korang nak lagakan kan... Amboi³...

AA: Ko sajer nak cover² baik depan org kan, walauuupooonnnn!!

PP: Walaupun mulut i jahat kan?? I dah biasa dah dilabel spt itu. Mmg mulut i macam nih, i ckp lepas jer, saper makan cili dia la yg trasa pedasnyer. Klo xmakan tuh knp pulak melatah, walhal story pasal org lain! Tp abg jgn risau, takhta "Molot Paling Laser Malaya" abg tetappp pegang...

AA: Amboi³... Ko sajer nk menghanjeng aku kan... Nih lagi 1, dgr punca nyer dari ko kan?? Katanyer nih kes SENTAP! Ko sentap ngan dia, dia sentap ngan ko kan??!! Amboi³... Saper sentap saper sebenarnya nih??!

PP: Hahahaha... Ala, biasa la sedangkan lidah lagi tgigit inikan pula kawan baik. Alah, tercuit buah bahu sket jer. Lgpun kami nih dah macam adik beradik. Bak kata org, cubit peha kanan, peha kiri terasa sakitnyer, begitu lah kami... Tgok la malam nih (6/06/2009) kami comolot spt biasa, sama macam dulu². Jadi kpd mulut² jahat di luar sana, jaga kamu ya! Kamu yg jadi penokok tambah!!!

AA: Leh caya ker stmt ko nih dek..? Aku tgok ko tsengih macam kerang busuk, org tuh buat ndak xndak jer kat senyum kat ko. Ko lagi feeling² org suker lg kat ko kan??! Yang adooo!!

PP: Amboi³, mmg ler sy byk tsengih sbb majlis org sy nih tumpang hepi jer. Nak ceriakan keadaan. Nak kasi tuan umah hepi. Org tu sbb dia demam, dia xsihat. Demam panas katanyer, sbb tu dia macam tuh. Kiter paham. Tp kami still bsama² lg, borak² masalah hidup bkeluarga, wah katanyerr!!! Hahaha...

AA: Bkluarga??! Ko sesuatu sgt kan... Aku dgr cter ko dah kawen betol ker?? Sesuatu sgt ko kan!!!

PP: Hahahaha!! Saper ckp dah kawen, sy masih single lagi la. Mana bukti n gambar sy dah kawen??! Jgn ler jatuhkan saham sy. Nih sumer kontroversi, gosip² nih sajer jer nk tabur pasir dalam periuk nasi saya...

AA: Haah ek. Biasa la, ko bdua artis muda, baru nk meningkat naik, artis² kertu mestilah makan ati ngan korang kan, walauponnn!!!

PP: Amboi³, tetap kan!! Hahaha, kami masih bkawan spt dulu. Biar la org nak kata apa tentang kami. Klo betul pun sumer² kontroversi nih, biarlah ianya menjadi rahsia antara kami bdua jer. Hehehe...

AA: Oklah, aku malas nak btekak dgn ko, so apa pesanan ko kat kawan² dan peminat²??!!!

PP: Amboi³.. Peminat katanyer. Hahaha!! Pesanan saya, keep supporting me dalam industri (blogging) nih. Jgn dgr kabor² hangen nih, buat hangen 1 badan jer. Jgn buat tuduhan melulu, nti diri sndiri naik hantu. Pojie tetap spt dulu, xde yg lebih dan kurang, cuma lebih lemak jela kot. Hahaha!! Payah apabila menjadi selebriti nih. Xsumer senang melihat kebahagiaan kte, ramai yg sakit ati. Ha, ingat tuh Cik Wanie!!



P/S: Perbualan di atas adalah rekaan semata² dari insan yg tgh tingtong. Tiada kaitan antara yg hidup mahupun yg telah meninggal dunia. Hehehe..
P/S/S: Buat si batu api, jaga kau!!!
P/S/S/S: Ada yg dah berapi??! Cepat² amik wudhuk ok! Jgn dpt dosa kering lagi buat serangan balas...


Love,

7 bicara yang baik hati...:

mr.syazwan said... Reply To This Comment

EWAH EWAH EWAH EWAH....

kemain lg..

leh duduk serumah ngan AKAK AZWAN ni

hak3

Cik AniS GalaXy said... Reply To This Comment

wakakaka....
pojie tintong di mlm hari
hidup berkeluarga lg baik

miss emyliza said... Reply To This Comment

haha... boley plak cm tuh ingat tol tadi...uiksss... mat malam pojie...

b-boy said... Reply To This Comment

wooo..gtew kekdahnya..baru la meks paham..hik3 amboi3..*sambil tunjuk jari ibu kaki.. ekekekeke

Eragon_iz said... Reply To This Comment

sesuai sangat kan,,,,kanzz

rizz said... Reply To This Comment

haha so sweet sgt! hahakkk

Cik Nazaitul Nadia @ Cik SesuciQiellah said... Reply To This Comment

wakakakaka kekdahnya wakakakak ko tetap kan nak glamer wakakak