||| Tercari² |||

Sunday, June 13, 2010

Nuffnang Movie Screening (feat. Mister Potato): Prince of Persia

Wahhh, entri yang kedua untuk hari minggu nih. Usah silap faham yer teman², Pojie tidak serajin ini. Bahawasanya kalau ada entry² di hari minggu, percayalah bahawa ianya adalah autopost entri yang telah di-draft-kan terlebih dahulu. Entri autopost ke-3 akan muncul dalam pukul 6pm lebih pula ya. Hahaha, lazat la korang nak membaca entri aku nih kan. Yela, kata nak dapat income 10k tiap² bulan macam RedMummy kenalah rajin buat autopost entri banyak² dalam sehari kan. Hahaha...



Okla, usah melalut. Kalau kalian lihat wajah budak comel di atas tuh, dan membaca entri beliau yang lalu mesti kalian dah dapat agak kan filem apa yang telah si comel itu dapat saksikan untuk Nuffnang Movie Session kali ini. Dan pastinya dibawakan bersama Mister Potato Rice Crisps. Sudah² la berangan buat orang kembang tekak dengar perkataan comel tuh, wakaka! Oklah, long story cut short. Pojie pergi sana dengan Zull untuk menyaksikan tayangan Prince of Persia; Sand of Time pada 27 Mei yang lalu (ko memang ketinggalan zaman kan Pojie). Oleh sebab pada waktu itu Pojie bergerak sedikit lambat dari rumah sebab mahu bersiap segala, maka Pojie suruhlah KakTash atau Jojo Struys amikkan tiket untuk Pojie. Tiba² Jojo ada orang sudah amik tiket untuk Pojie, tak tahu siapa. Tanya KakTash pun dia tak tahu. Rupa²nya Bean yang baru² ini ada buat 2nd blog secara gediknya yang telah mengambilkan tiket untuk Pojie. Haram betul, bukan nak SMS kasitau, hampir² Pojie balik dengan linangan airmata sebab tak dapat tiket tau. Hoh!



Tutup kes tiket tuh. Nih kisah seorang blogger macho, kacak, ensem telah cuba untuk mengorat Mister PojiePotato dengan mengambil peluang untuk bergambar bersama, dengan harapan blognya akan kebabooom dengan kemunculan model glamour. Heh, hampeh kamu JMR panggil Pojie as PojiePotato. Dah macam nama Tomatoman la pulak. Hahaha! Apa² pun Pojie bagi 4bintang untuk cerita yang best ni sehinggakan Pojie terlepas untuk membuat entri pujian² kepada penaja snek di dalam panggung itu seperti Redfingger (adik beradik jari jemari dengan JMR), siapa lagi kalau bukan Mister Potato. Huhuhu.

Cerita ini berkisar tentang seorang putera Persia yang berusaha untuk membuktikan kebenaran kepada abang² nya bahawa beliau bukanlah pembunuh raja, iaitu ayah mereka sendiri dengan bantuan Puteri Tamina yang mempunyai pisau sakti. Pisau sakti itu mempunyai pasir masa untuk kembali ke masa sebelum sesebuah kejadian. Mau tahu lebih lanjut tentang cerita tersebut? Sila gugel. Wakakaka, zalim gila!


Jumpa lagi!

Love,

5 bicara yang baik hati...:

senandung semalam said... Reply To This Comment

bnyk nye mister potato..hbs ke ngunyah nye 2..?

EJAY said... Reply To This Comment

ej pun x tgk lg citer ni. bosan2 weekend ni best fak layan citer ni kan?

HNjbMY said... Reply To This Comment

http://cat-and-girl.blogspot.com/

U have a good blog...but
I ENJOY THE FREE DOMAIN AND FREE HOSTING!!!
Let Change you domain blog with your name.

visit here

domain-myname.co.cc

kakinakl said... Reply To This Comment

bestkan cerita tu...i likeeeee

El-Zaffril said... Reply To This Comment

Tak tengok lagi... merajuk sebab tak dapat ticket free