||| Tercari² |||

Wednesday, June 2, 2010

Flash Mob; Malaysia pun ada ek?

Ohooo..

I love flash mob. Wish I could join 1 day. Huhuhu. Ingatkan kat oversea jer ada benda² macam ni dan ini. Kat Malaysia pun ada juga rupa²nya selepas Maxis, Digi pula muncul. Cool isn't it??? Thanks to Jai for the info...



Yang pasti masa sambutan Oprah juga yang meletop dengan bilangan 20,000 orang yang membuat flash mob ini menjadikan ia rekod terbesar setakat ini. Siap ada ombak² lagi, gerek seh! Oprah sendiri pun terpesona...



Love,

11 bicara yang baik hati...:

Hezesuze said... Reply To This Comment

Wah kt mesia pun ade..nape dowang xpanggil akak...leh akak join sekaki...huhu

lagi besh tgok yg oprah ni ...akak pun terpesona gak...camne ek dowang wat latihan....ada ombak tu....walllaa!!

BLOG PUTERA YUSOFF said... Reply To This Comment

klu pgl ahkak wajib jai join skali. hehe... ala jai pon secara tak sengaja perasan. huhu

Hazzy Ishak said... Reply To This Comment

flash mob utk oprah tu memang sempoi habis, ramai pulak tu

Matjoe said... Reply To This Comment

aku pon teringin nak joint

Roronoa Zoro said... Reply To This Comment

aik? malaysia pon ada... wow!! hehe

kak ina kl said... Reply To This Comment

wah bestkan dah byk dah flash mob kat sini..

aisehhhh manalah akak tau kamu org mua...kamu pun tak pernah cerita pun..tak per..nanti akak gi Mua akak ajak kamu gi sama ek..janganlah merajuk..kang sape nak pujuk..ahaksss

Eazy Izzuddin said... Reply To This Comment

uish..
de gak eh...
;)

Eazy Izzuddin said... Reply To This Comment

pojie..
awat chatbox xde..
hik2..
xD

wendu juga..
pape contact je..
=)

El-Zaffril said... Reply To This Comment

Jom organize 1 pojie

Judiene said... Reply To This Comment

hey, thanx for stopping by at my blog
yeah, that's aziz

Anonymous said... Reply To This Comment

I would like to exchange links with your site pojiepooh.blogspot.com
Is this possible?