||| Tercari² |||

Sunday, June 20, 2010

Kisah tangisan MAT REMPIT dan pasangan PENCURI

Salam kawan²,

Pojie tertarik dengan cerita² dan video² yang selalu dikongsikan oleh beberapa blogger yang Pojie follow ni. Ada 1 video dari TubeLawak berkenaan dengan seorang mat rempit yang menangis teresak² merayu belas ihsan dari pegawai JPJ kerana dia ditahan kerana tidak memiliki lesen motor. Siapa kata mat rempit otai, dalam hati depa pun ada taman bunga bai. Mula² macam lawak, tetapi kesian pun ada. Nasib baik abang² JPJ tuh baik hati :)



Kisah yang ke-2 pula dari BOM321, mengenai sepasang suami isteri (kot), yang bergelar pakcik dan makcik dengan selamba badaknya mencuri laptop disebuah kedai komputer. Yang lawaknya, makcik tuh punya beriya kangkang² singkap kain semata² nak masukkan laptop tuh dalam kain dia. Pakcik tuh pula boleh cover line. Berjaya pula tuh. Aduhai, apalah nak jadi. Orang tua² bertaubat, dia duk merembat. Dah tak tahan sangat nak layan FB la tuh. Hehehe...



Love,

8 bicara yang baik hati...:

senandung semalam said... Reply To This Comment

hahhahhaa..
turknye makcik n pakcik 2...
tua2 pun wat kje cm ni ag...
ish3x...

Amir Rayyan said... Reply To This Comment

hahahahahahaha....:)

Roronoa Zoro said... Reply To This Comment

ahh.. aku waktu traffik tinggi ni la yg susah nk tgk youtube.. hasiihh.. jpj dah tgk.. mmg lawak.. haha.. yg laptop nie belom.. huhu..

anyway, pandai kau yer.. semua iklan nuff dok dekat2 jer kat atas tue.. hak3.. masa aku mai, semua dok bernyala.. kelakar beb.. =D

~ Sall said... Reply To This Comment

wa respek pakcik n makcik tu. berani giler ko...

Edy Ramanov said... Reply To This Comment

huhu. lawak2. pojie, edy dh gabungkan dua blog edy jadi satu. so, blog karya edy tuh edy nak tutup. semua karya edy akan ada dalam satu blog edy je k. tq.

Linglung said... Reply To This Comment

desperate nak beli laptop tp duit xcukup la tuh..nak transfer video 3gp mereka agaknya...keh keh keh

Cik Nazaitul Nadia @ Cik SesuciQiellah said... Reply To This Comment

aku dah gelak guling2 dah nengok mat rempit tue wakakakak lawak gak eh yg jpj tu pun sampai tergelak nengok budak tue memang kesian tapi lawak wakakak sib bek di lepaskan...

Cik Nazaitul Nadia @ Cik SesuciQiellah said... Reply To This Comment

loh ada gak eh cam tu adoaiii org tua tu kalau tengok cctv ni kompom malu giler kan