||| Tercari² |||

Wednesday, November 18, 2009

Tak Perlu...

Tak perlu ucapkan janji andai tidak bisa ditepati...
Tak perlu berkata cinta andai tidak dapat dikasihi...
Tak perlu mengaku sahabat andai tiada rasa di hati...



Love,

14 bicara yang baik hati...:

joegrimjow said... Reply To This Comment

cari kawan reramai
yg bengong2 ni
tinggal kat pudu je

aLeen aVriL said... Reply To This Comment

nape nih pojie???

mawar_berduri said... Reply To This Comment

Selagi kita hidup kat muka bumi ni....kita kan bertemu bermacam jenis kawan.....

kawan yang baik kita simpan yang lupa diri tu kita humban je .. :P

H.R PuTeRa YuSoFF said... Reply To This Comment

andai ada bunga di taman
mekar berwarna kuning,
mengapa perlu ke hutan
sekrang boleh disunting

aMir RaYYaN said... Reply To This Comment

Punya sahabat itu indah.....jg diri pojie...:)

momguess said... Reply To This Comment

yang
ko knp????

Hezesuze said... Reply To This Comment

kenapa wahai adikku pojie???

fikaryna79 said... Reply To This Comment

sape wat pojie nih!

Fauzzan Helmy Anuar said... Reply To This Comment

Hurm...
???

adie_kun said... Reply To This Comment

ala2 frust je bunyinya..
biasa la kan.. kehidupan ni..
penuh ngan kejutan...

manusia pun macam2 ragam...
so, sabar je la eh pojie kalo
ada pape yg wat pojie sedih..


(*_*)

wAtashiwa Nemo-cHan said... Reply To This Comment

dear....

bertenang lah... ada hikmah disebaliknya...

Melz said... Reply To This Comment

cakap ngan tangan :D wakakkaka macam citer astalavista babeh :P eh macam citer teminator :P

farish H said... Reply To This Comment

sape dearr saba jelah

atty's said... Reply To This Comment

apa pun yg pojie hadapi..sabar ye..