||| Tercari² |||

Sunday, November 29, 2009

Akhirnya, kau MILIKKU!!!



Setelah sekian lama Pojie memendam rasa, jiwa dan raga, akhirnya Pojie telah menyambar 1 barang impian Pojie, yang pernah tercatat dalam wishlist. Yesss, Pojie xmalu mengatakan yang Pojie beli kasut Paul Smith nih dari Uptown Kota Damansara dengan harga RM65, yang penting apa yang diimpikan telah tercapai dengan jayanya. Wahhh, ramai yang mencemik muka nampak! Alah, Pojie sedar diri tak mampu nak bgeli yang original, mahal. So, ini sajalah yang termampu setelah berbulan² target nak beli. Dulu tengok kat Downtown Cheras harganya RM85, kat Uptown Kota Damansara lebih murah, so rembat jelah!!! Itu pun tutup sebelah mata. Hahaha!

Usah diikutkan kata², "Alah membeli, menang memakai". Kalau dah tak reti jaga harta, beli mahal original macam mana pun cepat rosak. Yang penting kene la pandai jaga dan bergaya, barulah yang murah tetap dipandang hebat! Kan Pojie pernah mengeluarkan kenyataan, "It's not what you wear, but how you wear it". Cewah! Hehehe..



Akhirnya, kau MILIKKU!!!

Love,

5 bicara yang baik hati...:

mr.syazwan said... Reply To This Comment

CHANTEK!!

BIAR MURAH ASALAKN BERGAYA...

=)

iena said... Reply To This Comment

wahhh pojie....paul smith gitew.... kelas uols.... iena sehat cuma lama menyepi di blog ni jew....hehehe ~~

syaf said... Reply To This Comment

perghh smart shiyot...
x kesah ler harge bape...
bagi aku asal cantik dan pandai mengayekan mende yg murah pon nampak mahal...org bukan taw pon hargenye kan,,,,

farish H said... Reply To This Comment

pen tantek..suke tali die hehee

Fairuz Selamat said... Reply To This Comment

tanteknye.!!!! nak gak.!!!!!