||| Tercari² |||

Saturday, November 7, 2009

R I N D U



Malam semalam Pojie mimpi a few friends yang dah lama sangat Pojie xjumpa. Pojie rasa rinduuuuuu sgt! So dari pagi² masuk keje Pojie dah cari blk pic² mereka bagi mengubat rindu. Sumer yang dah sebulan lebih xjumpa. Ada ramai yang pojie rindu, cuma mereka² ini yang paling lama xjumpa dan bersua muka. Ntah bila la dapat bertemu lagi.. Itu pun kalau mereka merindui dan ingat kat Pojie juga... Maka inilah insan² yang telah bertakhta di puncak kerinduan hati ini. Pojie cuba menyusun mengikut jarak masa xjumpa dari yang paling sikit jarak masa hingga paling lama xjumpa...











































Acapkali Pojie merasai perasaan ini, tapi mereka???

Love,

8 bicara yang baik hati...:

H.R PuTeRa YuSoFF said... Reply To This Comment

BLE KITE MENCINTAI ORG LAIN... ORG LAIN AKAN MENCINTAI KITA...

wAtashiwa Nemo-cHan said... Reply To This Comment

rindoo kamoo jugak....

p/s~~ enset nemo rusak tau... di sedut masuk dlm mesin sedut air liur mase nemo merepair ari tu... nnt nemo dh repair enset... nemo call kamoo... xmph sedey tau

Fauzzan Helmy Anuar said... Reply To This Comment

Tak ada apa2 Pojie
Cuma ada seorang makhluk Allah yang terkenal di muka bumi ni dengan hasil karyanya menyapa Mie
Malu plak
Tapi suke
Heheheheheheh

farish H said... Reply To This Comment

kite xde pong muahhaha

Cik Nazaitul Nadia @ Cik SesuciQiellah said... Reply To This Comment

ya allah... terharunya aku... sememangnya aku jua merindui ang pojie huaaaaa... tapi kesibukan melanda bagai nak rak memaksa aku berterusan memendam perasaan nie....

sesungguhnya hubungan yg terjalin kerna Allah Ta'alla sejauh mana berada pasti akan terbit sebuah kerinduan...

Eazy Izzuddin said... Reply To This Comment

uish
pojie
terharunya
siyes ckp eazy mmg rindu kat pojie lame x jumpe
bile ek pojie akan ketemu
last jumpe pun before pose dlu
huhu

kerinduan...
;)

Hezesuze said... Reply To This Comment

aik! xrindu kt akak ke??? huhuhuhu majuk 2 saat....haha

||| PöJìé PööH ||| said... Reply To This Comment

Putera;
Betol²..

Nemo;
Alahai sian kamu.
Miss u too!

Fauzzan;
Pojie tau saper!

Farish;
Hehe, ini yg paling lama xjumpa!

Qiellah;
InsyAllah..

Eazy;
Kann!
Tau xpe..
Miss u!

Hezesuze;
Alah akak dah selalu jumpa..