||| Tercari² |||

Tuesday, June 22, 2010

Lagi video Luna Maya dan Ariel Peterpan - TERBARU


Tak habis² lagi dengan kisah video panas Luna Maya dan Ariel Peterpan. Ini adalah video terbaru dari mereka berdua yang sememangnya panas, dan kali ini kalian akan dapat saksikan Ariel bersama dengan seorang lagi wanita, berpeluk mesra di dalam kamar yang sama dengan Luna.
Saksikan...

Amacam? Cukup panas tak? Video yang panas atau korang yang panas hati? Hahaha, sorry la saja tease kalian di hari Selasa nih memandangkan Pojie dah semakin sibuk hari ke hari dengan kerja dan projek² yang menanti. Apa² pun jangan nak dok fikir video panas jer, meh fikir panasnya cuaca sekarang nih, panas lagi neraka nanti. Jadi sama² lah kita berpuasa di bulan Rejab kerana banyak fadilatnya. Hehehe...

Love,

7 bicara yang baik hati...:

Hazzy Ishak said... Reply To This Comment

mesti video tipu kan kan kan?
hazz tak dpt tgk lah
HAHA

Pensel Kontot said... Reply To This Comment

ya..memang panas

piKOk said... Reply To This Comment

ahaha..panas...:D

Azman Roslan said... Reply To This Comment

panas gile.. hahah


Ramalan World Cup 2010: 16 Pasukan Ke Pusingan Kedua

senandung semalam said... Reply To This Comment

xhbs2 lg kes dowg ni...

NuFa said... Reply To This Comment

panasssss nyer video nie.. rugi tk tgk.. ngeh3..

CengkodokPolkadot said... Reply To This Comment

Pooh Lolo,

Xde ke yg bogel betul nye video
ko cr la..ko kan agen