||| Tercari² |||

Monday, June 14, 2010

KL Festival 2010

Salam kawan²,



KL Festival kini kembali kini lebih banyak persembahan dan kesenian yang akan ditonjolkan pasa festival kali ini yang akan dilancarkan secara rasminya pada 27 Jun 2010 [KLIK] ini nanti. Sebelum ini, ia lebih dikenali dengan nama Citrawarna. KL Festival ini akan bermula dari 1 hingga 31 Julai 2010.

Bagi yang tidak mengetahui apakah KL Festival ini, ia merupakan sebuah aktiviti memperkenal budaya dan kesenian masyarakat di Malaysia dan dihimpunkan semuanya di KL. Ia akan merangkupi seni persembahan, seni tampak, permainan, bahasa dan persuratan dan pelbagai lagi yang akan dikentengahkan untuk tatapan rakyat Malaysia, khususnya pelancong warga asing.

Pelbagai aktiviti dan acara sudah siap diatur. Bermacam² konsert dan persembahan sudah sedia menanti. Cuma menunggu harinya saja. Untuk senarai persembahan dan konsert anda boleh klik gambar di bawah untuk pembesaran.



Ia merupakan sebahagian sahaja daripada yang telah diaturkan oleh urusetia dengan kerjasama KPKK. Untuk senarai aktiviti dan info terkini, anda boleh ke website rasmi KL Festival 2010 ini. KL Festival 2010 boleh juga diikuti di Facebook dan Twitter. Pojie tak sabar nak join aktiviti² yang best nih. Ohh ya, hari Rabu dan Khamis minggu ini ada pementasan Teater Tuah Hang Jebat oleh budak² UTP di Taman Budaya.



JOm kawan²..

Love,

5 bicara yang baik hati...:

El-Zaffril said... Reply To This Comment

Adeh... lupa plak... bulan depan che det... istana budaya...

Blog Eazy Izzuddin said... Reply To This Comment

interesting..
jom lepak ngn pojie..
=D

m.a.p.i.e [ Ku sEnDiRiAn] said... Reply To This Comment

ahhhhhaaaa...

best ye...pojie nati nk g ajak lh..
2 pon law free lh

syaf said... Reply To This Comment

mesti x best kan

senandung semalam said... Reply To This Comment

aku xpenah g bnde2 cm ni...best ke... huhuuuu