||| Tercari² |||

Monday, June 14, 2010

Kamu memang baik hati wahai Mr Refingger dan Mr Joegrimjow

Salam...

Bertemu lagi kita untuk entri yang ke-2 pada hari Isnin yang suram muram ini. Monday blues katakan, biasalahh.. Jadi duduk depan PC, kerja tak berjalan sangat, meroyan jer keje nih. Apa² pun Pojie mahu mengucapkan terima kasih kepada Mr Redfingger dan Mr Joegrimjow. Kerana apa? Kerana Mr Redfingger telah bermurah hati ingin menjalankan kempen letak banner percuma di blog beliau, manakala Mr Joegrimjow pula menjemput semua blogger² termasuk Pojie untuk menjadi penulis jemputan di Joegrimjow. Untuk kalian berdua yang sangat bermurah hati...



Kerana kalian berdua sungguh bermurah hati, sudi membantu menaikkan nama teman² di dalam industri blogging ini. Tak pernah pun Pojie terfikir sebegitu sekali. Oklah, buat Mr Redfingger, Pojie telah emelkan kepada kamu banner Pojie yang tak seberapa. Maaf la tiada coding sebab Pojie tak reti nak buat coding² segala nih. Banner tuh buat bodoh² jer. Tetapi demi membuktikan sokongan buat kamu, Pojie gigihkan juga.



Buat Mr Joegrimjow pula, insyAllah akan Pojie usahakan ok. Pojie wajib support kamu juga memandangkan kamu sudah bersudah payah mahu menyokong kawan² untuk terus maju di dalam industri ini seiring bersama dengan kamu. Cuma buat masa sekarang ini Pojie tiada entri yang dirasakan bagus dan sesuai untuk berkongsi di blog kamu. Kalau ada, pasti Pojie akan inform pada kamu. Jadi buat teman² yang berminat, boleh la refer direct terus kepada mereka ya.

Chaiyok²!!!

P/S: Tatkala entri ini di-draft, banner Pojie sudahpun terpapar di blg teman itu. Cekap betul Mr Redfingger nih.

Love,


5 bicara yang baik hati...:

cik helena said... Reply To This Comment

takde banner camane?haha

joegrimjow said... Reply To This Comment

hoho
thx u poojie
tunggu entry dari poojie ni

Kie-yu said... Reply To This Comment

hee~
ai pun tumpang sekaki oh banner kt belog encik redfinger tu ;)

El-Zaffril said... Reply To This Comment

Wah pojie... U memang pemes... hahahahaha... lepas ni traffic 1000 sejam... hahahha

Unknown said... Reply To This Comment

Joe...Aku xde bahagian ke?hahahaha