||| Tercari² |||

Wednesday, June 23, 2010

I need a NEW HAIRSTYLE!!!

Salam,

Agak lama juga Pojie tak tak berbicara pasal fesyen dan gaya rambut. Hoh, pernah ke? Hahaha, pernah la dengan gaya macam ini siap Pojie share lagi salon kegemaran Pojie dan berkongsi tentang produk penjagaan rambut pilihan Pojie untuk jejaka perasan kacak tampil menawan. Aisehman... Oklah kali ini Pojie mahukan pendapat kawan² untuk gaya rambut Pojie yang terbaru. Erm, mungkin bukan untuk raya, tetapi buat masa yang terdekat nih memandangkan Pojie dah naik rimas dengan rambut sekarang nih, tebal dan panjang berjurai² sampaikan sepit (dan skaf) rambut menjadi teman setiap hari.



Tengoklah, betapa lebat, hitam dan tebalnya rambut Pojie sekarang nih. Dengan rambut rambut ikal mayang Pojie tuh, sikit lagi dah boleh buat fesyen rambut Erra Fazira masa dia bertunang dengan Yusri dulu. Huhuhu..



So far kali ini Pojie mengimpikan kelainan pada gaya rambut Pojie yang terbaru ini. Plan nak buat Sabtu nanti lepas dapat gaji, hopefully. So far Pojie sering bergaya dengan rambut spiky² atau pun ala² Becham yang spiky di tengah² tuh. Pernah menggunakan gambar² ini sebagai sumber rujukan pada hairstylist Pojie tuh. Cun kan!



Memandangkan Pojie pernah buat style macam tuh dulu dengan sedikit hightlight yang "loud" untuk mendapatkan kesan terbaik, jadi kali ini Pojie menginginkan rambut yang agak tengah in sekarang nih yang dinamakan "bang" style. Ala² macam Zac Efron dan Justin Bieber tuh..



Cuma mungkin Pojie akan membuatkannya sedikit pendek dan kemas la memandangkan Pojie memiliki rambut yang lebat dan cepat panjang, so pastinya 2 minggu lepas tuh dah rasa rimas pergi salon balik perabis duit. Hahaha. Pojie amat berminat dengan rambut mereka berdua nih, cool tak?





Maybe agak serabut buat bagi yang 1st tuh tetapi Pojie mengidamkan rambut depan sepanjang itu, tapi tak pernahnya panjang gitu rupa unless kalau Pojie letak hair extension untuk dapatkan kesan yang lebih dramatik. Untuk yang 2nd tuh just nice kan, cuma color dia agak kekampungan di situ, lol. Apa pun yang pasti, mengikut pembacaan dan penelitian Pojie dengan bang hairstyle ini boleh menimbulkan sedikit drama pada si seseorang dan menyerlahkan character yang tersendiri. Yang pasti gaya ini boleh diubah kepada gaya yang berlainan memandangkan kebiasaan untuk membuat gaya ini, rambut akan diluruskan dan senang untuk dibentuk.



Mungkin kali ini gaya Joe Jonas (Jonas Brothers) akan menjadi inspirasi buat Pojie mendapatkan gaya yang lebih segar dan menarik. Yang pasti, ia bakal menyerlahkan tulang pipi dan menjadikan wajah lebih kecil dan tirus.



Wahhhh! Tak menahan beb, hahaha. Cool apa? So, apa pendapat kalian? Agak² sesuai tak dengan bentuk wajah Pojie yang semakin menirus nih (baca: semakin kurus), hahaha! Kalau kalian tak bersetuju, Pojie nak buat yang lebih daring macam nih kasi kalian makan hati...



Kaooo mampoo?? Dengan color² blonde gitu rupa? Paling² tidak Pojie akan buat seperti mana rambut model idola sepanjang zaman pilihan Pojie nih...



Naema Mora!!!**matilaaa

Jadi, sila²lah rajinkan jari jemari anda memberikan komen serta pandangan. Pojie akan membuat lebih analisa dan study lagi untuk fesyen rambut menjelang raya nanti. Cettt, puasa belum lagi mau fikir raya. Hahaha. Okla, nantikan kemunculan Pojie berwajah baru pada minggu hadapan...

Tunggu...

Love,

19 bicara yang baik hati...:

CengkodokPolkadot said... Reply To This Comment

Pooh,
cube la ko botak
try la

syaf said... Reply To This Comment

aku suke yg spiky2 n joe jonas 2

bukankosong said... Reply To This Comment

hu..hu..tumpang gelak jab...boleh bayangkan ko ngn fesyen2 rambut d'atas...comel gamaknya...

etomyam said... Reply To This Comment

gambar yg first tu paling segak n steady hehehe

AniS GalaXy said... Reply To This Comment

joe jonas...
wow..suke2...hehehe
xpun smpn pjg jer la....leh la feeling2 artis giteww..hehe

Kak Amy said... Reply To This Comment

happy wednesday..i am following your please follow my blog too. godbless.

Rinie said... Reply To This Comment

tak tahulah hak mana se lawa ngan kau, tp kau mmg sesuai rambut spiky ni, kak mek juga yg masih rambut curls ala2 messy, bagai ditiup angin ribut

Matjoe said... Reply To This Comment

haha mari tunggu camner rupanyer

Edy Ramanov said... Reply To This Comment

harus nak tengok penampilan baru pojie.
Aiz Batu Campur - Tips Nak Tahu Anda Seorang Paranormal

senandung semalam said... Reply To This Comment

cbe consult ngan hair stylist...
hehehee

tidak dikehendaki said... Reply To This Comment

let's. ;)

Hazzy Ishak said... Reply To This Comment

potong rambut cam mawi, senang tak yah sikat

Unknown said... Reply To This Comment

bagus jugak tu..sekali sekali tukar penampilan...tentu ada yang terpikat

Afzainizam said... Reply To This Comment

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
WELCOME—WELCOME-- WELCOME
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞~
~۞~ Kembara~Mahkota~~Johor~۞~
~~۞ ~(KMJ) 2010~edisi~ ke12~۞~
~۞ ~~26 hingga ~28 Jun 2010~~۞~
~~۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
WELCOME-- WELCOME-- WELCOME
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

uhhh lama tak ziarah pojiee ni kalau ko buat gondol botak aje ape rupa muka ko ye mesti hensom ... sekarang musim bola jadi rambut pun macam padang bola pendek.. macam zanadin zidan.. atau backam ahahhh teringin nak tengok rupa ko kalau botak..

Sesumpah said... Reply To This Comment

cool dah tukar style upload okeh




:D

Frodo Baggins said... Reply To This Comment

rambut shin chan pon coolzz.


>>__<<

nanie said... Reply To This Comment

cool la buat rmbut cm2.. ;)

Anonymous said... Reply To This Comment

Naima Mora Juara ANTM cycle 4 .. I LOIKEEEEEEEEEEEE

dAiEnG said... Reply To This Comment

smart bro pic2 yang u buh kat cinie..minaaaatttt sangat!