||| Tercari² |||

Monday, May 31, 2010

My Sweetheart Smells Like FRESH!

Salam teman,

Dah lama rasanya Pojie tak join Instant Cash Blogging nih. Harap ada la rezeki kali ini. So kali ini Pojie nak berkongsi dengan kawan² semua tentang produk kegemaran Pojie, hari² Pojie gunakan dan ia sungguh luar biasa. Kalau kawan² nak tau, Pojie nih seorang yang aktif dan sentiasa berhadapan dengan klien dan pelanggan. Memandangkan Pojie kerap keluar bertemu orang ramai, maka Pojie agak gusar andai Pojie berpeluh dan menimbulkan bau yang tidak senang. Kini Pojie sudah jumpa penyelesaiannya. Adidas Action 3 jawapannya. Dan bau yang paling Pojie suka adalah...



FRESH!

Sebab apa? Sebab Pojie perlu kekal kering dan segar sepanjang masa. Jadi dengan haruman Fresh dari Adidas Action 3 nih membuatkan Pojie bertambah yakin ketika bertemu dengan orang ramai. Malah, ia juga ada anti-whitening yang akan mengelakkan dari bawah lengan dan baju Pojie bertanda. Hebat sekali. Tak percaya? Cuba baca indication di bawah ini dari website rasminya.



Hebat bukann! Bukan itu sahaja, malahan produk berkualiti ini didatangkan untuk lelaki dan wanita. Yela, bau badan perempuan dan lelaki kan berbeza kerana bau peluh turut dipengaruhi dengan hormon dalam badan seseorang, betul tak? Haruman lelaki ada 5 jenis dan wanita pula 6 jenis. Pilih jer mana satu pilihan kalbu, Pojie dah try semua, semuanya best!



Belum cuba lagi? Hah, silalah dapatkan segera di pasaraya yang berdekatan. Sambil² tuh boleh la layan Project Alpha Season 2 dari episode 40 hingga 42. Layan!!!







Project Alpha is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS.

Love,

4 bicara yang baik hati...:

Unknown said... Reply To This Comment

ahhh tak tahu plak instant cash blogging ada lagi. nampak sgt dah lama aku tak update blog. hehe.

Blog Eazy Izzuddin said... Reply To This Comment

eazy pki kaler oren..
Intensive...
very2 nice
=D

El-Zaffril said... Reply To This Comment

gatsby hari tu gune pun tak abes lagi

pawaka19 said... Reply To This Comment

klau perfume tu 24hour aku nak tryla..

New Entry Pawaka19 Dot Com

"Imam Muda VS Program Realiti Hiburan "