||| Tercari² |||

Friday, October 14, 2011

Korang sayang Pojie tak?

Hi Pojiepeeps!

Actually Pojie rasa segan sangat nak mintak², nak suruh² korang pembaca dan teman setia Pojie like itu dan ini. Malah rasanya Pojie sangat jarang nak join contest yang memerlukan vote dan like segala. Kalau ada pun sangat jarang Pojie nak suruh kawan² like. Memandangkan Pojie jenis sedar diri kurang pengaruh, kawan² pun tak seberapa. Kira kalau masuk AF tuh Pojie peserta pertama yang akan keluarlah sebab tak cukup vote. Haha. 



Jadi kali ini Pojie saja² lah nak join contest dari SayCheese Production. Saja nak menggedik² sebelum jadi suami dan bapak orang. Kira berangan nak jadi model la nih! Alah bila lagi nak mencuba kan. So, kalau korang rasa korang sayangkan Pojie dan Pojie layak untuk menjadi pemenang Dare2Be contest nih, sila ikuti langkah² ini :)


  1. Like page SayCheese Production [KLIK]
  2. Lepas itu like gambar Pojie [KLIK]
Senang jer. Kalau sudilah nak vote, kalau tak sudi Pojie pun tak paksa. Saja berangan². tak salah kan. Yelah Pojie jeles tau tengok sebilangan teman² blogger² dan FB yang ada ciri² supermodel cam Daniel Adie, Hizami Li, Fiq Fiqri, Amir Naufal, dan Iezwan Malique. Yelah, kalau nak dibandingkan usia mereka dengan Pojie, sah² lah mereka jauh lebih muda. Fizikal mereka apatah lagi, semua ada cutting model. Hey, Pojie pun ada cutting model juga tau; PLUS SIZE MODEL! Haha. Actually itu impian Pojie nak jadi plus size model, memandangkan industri fesyen luar dan negara dan tanah air terlalu diskriminasi kepada yang cantik, hot, body meletop jer. Kami juga ada impian juga nak bergaya ok tanpa perlu pelangsingan badan. Makan seafood hari² pun boleh! Oklah, melalut sudah! Jangan lupa vote tau, sebelum Sabtu ini!

Mmuah muah!!!


Hanya satu,

5 bicara yang baik hati...:

RinnAzrinah said... Reply To This Comment

aku da like da smlm... w/pun dok ngutuk dlm diam... hahaa

Amir Rayyan said... Reply To This Comment

mestilah syg.... :)

attyfir said... Reply To This Comment

sebab kty sayang pojie..i dah vote for u..gudluck ye.

DanieL AdiE said... Reply To This Comment

Wah...hebat2...

Adie vote untuk pojie!

Pojiepooh Abdullah said... Reply To This Comment

Thanks semua, walaupun tak menang pun ;p