||| Tercari² |||

Wednesday, May 5, 2010

Miao&WafuPafu the cutest comic blog ever!

Salam kawan²,

Pernah dengar tentang comic blog tak? Any idea what is comic blog? Oklah, let me tell u a lil bit about it. Comic blog merupakan sebuah blog yang berbentuk komik. Di mana penceritaan kisah di dalam blog adalah seperti di dalam sebuah komik. Pojie pernah come accross kat 1 blog nih tapi dah lupa apa URL dia, sebab dah lama gila dia tak update. Tetapi baru² ini masa Pojie tengah blogwalking, maka terjumpalah blog Miao&WafuPafu ni.


Cute bukan. Pojie baru lagi dalam proses mahu mengenali blog ini. Ada 3 watak iaitu Miao, Wafu dan Pafu. Miao merupakan penulis blog ini yang dijelmakan dalam bentuk kucing yang cute. Memilik hamster sebagai pet; Wafu dan Pafu, yang telah lama mati dan menjadi "guardian angel" buat Miao. Lepas itu dia memiliki pet; Tofu, seekor arnab. Dinamakan tofu sebab putih seperti tofu (tauhu). Penceritaan dia sangat simple dan kelakar. Yang paling tak tahan, watak² dalam nih sangatlah comel.


Pojie tak pasti penulis blog ini sama ada Malaysian atau Singaporean, tetapi pada Pojie sangat cool, sangat kreatif ok! Lebih cool apabila Pojie melihat video yang dihasilkan dari watak² comic blog ini.


Cute giler kan. The story was cute and amazing. I was nearly cry out to watch this video. Nak buat promo untuk Lurve tapi tak sempat. Sangat kreatif kan! Mulai sekarang, Pojie akan selalu rajin²kan diri baca blog cute ini. Katanya akan dibuat pembaharuan yang sekarang ini sudah 40%. Lagi 60% bila lagi la kan. Apa² pun, I'm in love with Miao&WafuPafu because they are really²...

cute!!!

Love,

5 bicara yang baik hati...:

Hazzy Ishak said... Reply To This Comment

comelnye...

With Love,
HazzySuperb

nabilah_2908 said... Reply To This Comment

ha'ah la mmg cute...

thnks la cz sudi share blog yg best ni.. ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
JEALOUS NYER..!!

KiFli MaLLy said... Reply To This Comment

ahala mmg cute...mcm kita pown ada gak...matilahhhh

fikah mus said... Reply To This Comment

rasanya malaysian kot.
sebab ada satu entri die buat pasal terpilih untuk ke nuffnang award at singapore.
pastu, dia cakap dia ke singapore,disponsor oleh nuffnang.
untuk kesahihan,boleh cek balik kot entri2 lama dia.

i'm shin... i'm inesen said... Reply To This Comment

sgt suka dia ni.. jatuh cinta kat hampir setiap entri dia... adehhh~

*nanges