||| Tercari² |||

Tuesday, December 15, 2009

Sabor ye sabor...



Yer saya tau, saya tau, teman² semua merindui Pojie kan??! **muntah hijau. Nak tau siapa pemenang contest tuh kan? Nak entri² dan cerita² dari Pojie kan??! Maaf yer Pojie tersangatlah sibuk kebelakangan ini. Sampaikan draft entri untuk autopost pun dah abes. Tak sempat untuk siapkan posting untuk minggu ini. Tak mengapa, Pojie akan balas dendam nanti.. Jadi pesanan Pojie buat anda semua..

Sabor yer sabor..
Buat visitor dan commentor, Pojie akan response kepada anda.
Usah risau, teruskan lawatan anda.
Jangan lupa klik Nuff ok :)

Love,

14 bicara yang baik hati...:

Melz said... Reply To This Comment

take time okeh pojie ;) hihi buat 1 1

Hazzy Ishak said... Reply To This Comment

xen menang!!!!

Eazy Izzuddin said... Reply To This Comment

alamak pojie
x smpt join cntest...
hik3
xD

sI tEDI said... Reply To This Comment

buatlah mana yg penting dulu pojie

Zuewairy said... Reply To This Comment

hehehehee;)

joegrimjow said... Reply To This Comment

begitu rindukan poojie
-ambik hati, lalala-

mr.syazwan said... Reply To This Comment

berdebar menunggu ni....

=P

Adam said... Reply To This Comment

nak berdebar gak....bleyyy?

Fatt Chin Choy said... Reply To This Comment

ko bz bercinta ker ni?

watie said... Reply To This Comment

hihihi ingatkan suh sabor apa tadi hihihi

re = thanks pojie komen kat blog akak :)

klik icecream n 8tv :)

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said... Reply To This Comment

ujung tahun memang ramai orang sibuk

takper2..
kami semua memahami...

hehhehe

=}

farish H said... Reply To This Comment

hahahha

Mawar_berduri said... Reply To This Comment

pojie bz eh?..
tak sempat buat N3 baru...
xpe...mawar datang gak klik2 nuff poojie..

unwanted said... Reply To This Comment

aku baru komen ni maknanya aku dah terlewat utk join contest la..:)