||| Tercari² |||

Monday, December 21, 2009

An Apology

Assalamualaikum pembuka kata...

Di hari Isnin ini sebagai pembuka tirai minggu ini yang hanya berbaki 9 hari sahaja dari sekarang sebelum melangkah ke tahun 2010, ingin pertama sekali Pojie mengucapkan ribuan ampun dan maaf kepada teman² dan pembaca² PoJiePooH sekalian.. Please accept my apology...



So di hujung minggu yang agak bosan (20 Disember), Pojie cuba mengagahkan diri untuk memerah otak, mencari idea untuk menyediakan draf² entri yang akan di-post secara automatik setiap hari melalui kaedah autopost selama seminggu yang akan datang termasuk la entri ini. Hohoho. KANTOI! Jadi, selepas ini walaupun Pojie sibuk macam mana pun, PoJiePooH tetap bernyawa dalam menyampaikan pelbagai berita dan informasi buat tatapan semua. Wahh gittew!!!

Buat teman² dan pembaca² sekalian, maaf sekali lagi membuatkan anda tertunggu² entri terbaru dari Pojie. Apa² pun Pojie turut mengucapkan jutaan terima kasih buat setiap insan yang berkunjung ke PoJiePooH ini tanpa jemu sambil klik² nuff yang tersedia ada. Terima kasih banyak², hanya Allah saja yang dapat membalas budi baik kalian. Maaf Pojie tak berkesempatan nak klik nuff kalian, ada yang Pojie sempat baca entri, tak sempat nak komen or drop mesej, ampun jugak, tapi kalau ada nuff yang bangun, Pojie pasti akan klik walaupun tak meninggalkan jejak. Mesti trafik PoJiePooH nih menurun sikit, tetapi tidak earning dan pembaca²..

Ohhh, tidak lupa buat follower² Pojie, walaupun PoJiePooH sepi selama seminggu, ada juga yang sudi mengikuti perkembangannya lalu menjadi follower. Nanti Pojie singgah blog kamu semua yer. Dah 208 follower tanpa ku sedar. Ohhh god! Masih belum ada idea nak bagi penghargaan buat anda semua. Takpe², once Pojie dah free dan boleh berfikir secara waras, akan Pojie laksanakan hajat murni itu. Just a small appreciation from me to you guys for supporting me, Pojie and my blog PoJiePooH.

THANK YOU

P/S: Menjelang tahun baru, PoJiePooH ingin juga berwajah baru. Ada yang sudi menawarkan diri??? Maybe ada sedikit upah dari tuan tanah kedaung, insyAllah..

Love,

4 bicara yang baik hati...:

Hazzy Ishak said... Reply To This Comment

mcam bagi ucapan lepas dpt award lah...hehe

AniS GalaXy said... Reply To This Comment

gitew speech dia...hehehe
apa pon kak wos nk minta maaf jgk dear
miss u so much. hope next week x bz ek

Blog Eazy Izzuddin said... Reply To This Comment

hiks...
akan menanti entry mu...
pojie bile dpt ketemu..
hehe

btw
Vote For Me

http://www.broframestone.com/2009/12/bfundi-bloggers-dengan-broframestone/

Thanks so much
hehe
xD

farish izaryl @izreez said... Reply To This Comment

teruskan berkarya.mwahh