||| Tercari² |||

Monday, December 21, 2009

Keputusan Contest Maknam Belakang Tabir!!!

Setelah tergendala selama seminggu pengumuman contest ini, maka terimalah pemenang Contest Maknam Belakang Tabir, ramai pasti dah tau pemenangnyer berdasarkan undian yg lepas kan? Tak payah tekan butang R pun dah dapat tengok.. Beliau adalah XEN (bukan nama sebenar)!!!



Tahniahn juga buat Top5 yang lain iaitu Aizoul, Syaf, Qiefly dan Mr HS. Mau lihat wajah pemanang?? Inilah wajah beliau...



Maaf yer, hadiah kali ini bukan tajaan Biotherm dan itu bukan hadiah dari contest ini.. Heheeh.. So kepada Xen dan Top5 sekalian, sila emel Pojie alamat dan no tepon kamu. Nanti mau pos kan hadiah. Tapi kalau mau buat majlis penerimaan hadiah boleh sajorr... So, macam mana si Xen nih boleh menewaskan 4 peserta lain yang tidak kurang hebatnya?? Mari saksikan dialog "menghanjeng" dari beliau...


Klik untuk pembesaran

Bagaimana?? Anda sakit perut sebab bergelak??? Pojie pun mau ikut serta!
HAHAHAHA!!!!


P/S: Nak buat contest apa lagi pas nih ek??

Love,

11 bicara yang baik hati...:

momguess said... Reply To This Comment

yeeehaaa
tahniah XEN

Hazzy Ishak said... Reply To This Comment

haz vote 4 xen tau...
apa lagi xen, blanja makan okay
haha

a i z o u l h a s h i m i e said... Reply To This Comment

di kesempatan ini sy ingin mgucapkan terima kasih kepada pengajur, makeup artis, peminat2 yg tak jemu2 myokong kerjaya seni saya, family kat kg yg sentiasa memahami, rakan2 smua..tetiba feeling artis menang award..padahal aku no5 jer..

thanks2

bagi live je r
xyah la nak pos2 k

kawie2020 said... Reply To This Comment

tanniah xen tanniah!!!

kameraX said... Reply To This Comment

u're invited! new contest. http://kameraxburuk.blogspot.com/2009/12/giveaway.html

sI tEDI said... Reply To This Comment

tahniah!

Mr.Homosapiensz said... Reply To This Comment

1st skali....
HAHHAHAHHAHHAHHAHHAHAHHA...!!!!

2nd....
segan lak dpt 2nd..ingtkn 'DISQUALIFIED' dah....huhu

farish H said... Reply To This Comment

hahah xthn gelak siottt..bestnya dpt adiah

QieFLy si Dolce said... Reply To This Comment

hahah dia mmg layak menang...mmg lawak sngt huhuhu

Anonymous said... Reply To This Comment

Nak buat ucapan la camni...

Alhamdulillah..CT bersyukur ke hadrat ilahi, mak abah yg sentiasa menyokong CT..eh abah ct dah xde la..
verangan taw jd CT..it sound stupid when i speak Malay..voley?

p/s =buat la contest lg Pooh..seronok!

Regards,
XEN

angloko said... Reply To This Comment

xen... sakit perut aku gelak...
ko mmg DIVA over tau xen...
hahahhahaha....;p