||| Tercari² |||

Thursday, October 8, 2009

Teater kini kembali!!!

Ohhh lamanyerr Pojie xtengok teater nih. Ada sebulan lebih jugak la kan since bulan puasa yg lalu byk xtvt bkaitan dgn hiburan dan kesenian direhatkan seketika demi menghormati bulan yg mulia itu. So skrg teater kini kembali. Pada bulan Oktober, pentas Istana Budaya dan Panggung Bandaraya akan dimeriahkan dgn teater Gamat dan Mahsuri..



Utk teater Gamat ni akan dibintangi oleh pelakon² lama dan baru tmasuk la Amy Mastura dan Natasha Hudson. Yg menariknya, anak Amy Mastura turut blakon sama. Must be cute kann! So jgn lepaskan peluang ini yer. So far Pojie dah book tiket pada 11hb, cuma blum bkesempatan nk gi amik jer lagi. Ada saper² mau join POjie meneroka keindahan lautan demi mencari gamat, jom!!


Amy Mastura & anak turut membintangi teater muzikal kanak² ini.

Oklah, teater yg ke2 yg akan Pojie ikuti hujung minggu nih adalah Mahsuri. Ini bukan dari penerbitan yg kat IB dulu tuh yer, tp ini dari team kumpulan kesenian Kedah. Jauh depa mai KL nih smata² nk mempersembahkan Mahsuri depa di Panggung Bandaraya. So far Pojie xjumpa lagi poster dia, klo ada POjie tempek kat sini later k. So, meh ler join. Free jer nih tp kne la dtg awal sket. InsyAllah Pojie akan dtg bsama teman² pada hari Ahad jugak, 11hb. Klo ada yg pegi, jgn lupa tegur² Pojie yer..



Enjoy your show!!!

Love,

4 bicara yang baik hati...:

El-Zaffril said... Reply To This Comment

Pojie... nak ikut... book kan extra one ticket for me

syaf said... Reply To This Comment

best kew wey

farish izaryl @izreez said... Reply To This Comment

mahsuri wajibb tgok :p

Qarl said... Reply To This Comment

alah

nk tgk

x smpt la mlm ahad