||| Tercari² |||

Wednesday, October 28, 2009

* Mode: BERANGAN *

Pojie dari kecik selalu berangan², mengimpikan ada poster besar terpamer wajah sendiri. Di tampal di setiap sudut dan premis kedai.. Bukan di dalam kedai, malahn di merata² tempat. Wajah yg buat org lain tenang dan tersenyum girang..



Terpampang poster di ceruk benua.. Poster besar, poster kecil malahan poster canvas sekalipun Pojie impikann.. Apatah lagi klo menjadi model utk produk kesihatan dan kecantikan..



Wajah terpampang di papan² billboard. Setiap insan yg melihat akan turut tersenyum. Senyuman pada wajah Pojie yg bisa membuatkan insan lain tersenyum juga..



Ohhh, xmengapalah andai blom ada rezeki.. Tp andai ada poster sendiri yg leh menghiasi bilik sendiri pun dah cukup bagus. Sbb Pojie bukan ada minat mana² artis dan tokoh pun utk dijadikan idola. Idola Pojie hanyalah diri Pojie sendiri (ohhh sakit narcism kamu semakin kronik, huhuhu..), family dan teman² yg berjaya... So, alangkah bagusnya ada poster² ini dalam bilik. Setiap hari akan lebih bersemangat!!! Tp takut juga andai ada peminat fanatik yg mencuri poster Pojie utk ditampal di bilik, modal melepas nafsu.. Kihkihkih...



Tp, klo ada org nk pggil Pojie jadi wajah penghias majalah (coverboy) pun Pojie on jer!! Xkisah la majalah apa janji jadi full cover magazine. Wow, pasti majalah laris di pasaran... Akan menjadi kemestian utk setiap gadis memiliki majalah itu, menjadi pujaan setiap insan, dgn poster pin-up dalam majalah yg ditampal di kamar beradu...



Ohhh Pojie,
anda sungguh kuat berangan!!!

Love,

5 bicara yang baik hati...:

Aleen Afifi said... Reply To This Comment

waaaa...memang pon pojie kuat berangan....
tp xper bukan menyusahkan org pon kn3? kan pojie kan?

I pon sukew berangan jugak wht...

Dr. Darren said... Reply To This Comment

u r not alone.. i pun sll berangan cam tuh. wahahaha

farish izaryl @izreez said... Reply To This Comment

suke gak verangan nk jd cover..mne taw rzeki ade kanzz

CEOMesinTaip said... Reply To This Comment

wah berangan.....nnt kita photoshoot ek..hehehe

Pojiepooh Abdullah said... Reply To This Comment

Aleen;
Kann, sama jerk!

Dr Darren;
Wah kuat berangan gak!

Farish;
Hahah!

Iva;
Jom!!