||| Tercari² |||

Tuesday, May 5, 2009

Tag from Aizoul: Pening Nak Jawab!

1) Apakah hubungan awak dengan dia (INSAN YANG MENGETAG ANDA)?
Dia kawanku yg SANGAT GEDIK sbb gatai soh aku jawab tag! Padahal dia tau itulah yg paling aku malas nk buat!

2) 5 impressions terhadap si dia..
5 Jer? 100 pun leh bagi tau! (1) Kecik si cili padi, (2) Leh tahan gataiii, (3) Mulut leh tahan lahar gak, (4) Funny, (5) Tingtong!!

3) Perkara yang paling memorable dia pernah lakukan kat awak?
Ada ek?? Pandai berbahasa...

4) Perkara yang paling memorable dia cakap kat awak?
S.E.T.A.N... Hahahah!!!

5) Kalau dia kekasih awak, awak akan?
Dera dia sampai lembek! Hahahaha!!!

6) Kalau dia jadi musuh anda, anda akan?
Kahwinkan dia ngan Wanie. Hahahah!!!

7) Kalau dia jadi kekasih anda, dia perlu improve dalam?
Ketinggian.. Ooops ;p

8) Kalau dia jadi musuh anda mungkin kerana?
Dia celabedah aku!!!

9) Overall impresion tentang dia?
Hehehe, best sbb tingtong cam aku gak!!

10) The most desirable thing to do to her/him?
Erk, apa melalut punyer soalan.. Campak dia kat Ulu Yam nanti kot. Wakaakaka!!!

11) Apakah anda rasa tentang pandangan orang terhadap anda?
"Pojie sucks!!!"

12) The character of you for yourself..
Happy-go-lucky n ada sense of humor!

13) On contrary, the character you hate about you..
Cepat sentap n jahat mulut..

14) The ideal person you want to be with..
The Abdullah!!!

15) For people who like you, tell something about them..
Lali ngan kegilaan aku kot. Huhuhu..

16) Ten people you tag.. Xmau!!

17) Number 2 ada hubungan dengan siapa?
Hahaha.. Soalan xrelevant!

... Soalan² seterusnya terpaksa dibuang sbb sgt xrelevant!

Love,

6 bicara yang baik hati...:

Eazy Izzuddin said... Reply To This Comment

whoa...
nice hair.....
=D

rizz said... Reply To This Comment

hhhaah lawak jehh tag aizoul nii ekeke

Cik AniS GalaxY said... Reply To This Comment

hahaha....
zoul tagg kamoo
sekali jwpn pedas utk zoul...kiki
dia mmg tingtong mcm pojie gak

Hezesuze said... Reply To This Comment

haaapeeee! aizol tingtong gak cam pojie..wah ini sudah mendatangkan suke bangat ni...hehehe

Richeal Phil @ Ritz ^-^ said... Reply To This Comment

huhu cool and interesting blog, just surfing around...keep it up!! ^-^

AiZouL tHe aBg keChiK... said... Reply To This Comment

hahaha..
jwpn yg ikhlas
suke2..
zoul + pojie = tintong kuasa dua