||| Tercari² |||

Friday, May 8, 2009

Secebis Bingkisan dari PoJiePooH


Sedang menghitung hari nak ke Ulu Yam. Xsabar rasanya. Jadi Pojie buat sedikit bingkisan kasih tanda ingat-ingatan buat anda yg akan hadir di sana kelak.






Apa sumer tuh? Sabar yer. InsyAllah Pojie sedang usahakan agar sumer dapat nti. Hope sudi la menerimanya. Xde apa yg Pojie nak kasi, org susah xdpt nk bli kan brg mahal², dapat bli kertas kaler² wat souvenir sndiri jela yg Pojie mampu...

Love

8 bicara yang baik hati...:

rizz said... Reply To This Comment

hehe tanteknyaeww 4 me ade x ekekeke

Kenek said... Reply To This Comment

utk nad mesti tadek kan
wuwuwuw..~

Hezesuze said... Reply To This Comment

ermm nak jgak3...ishh xsabo da ni...yahooooooooooooooooooo!!

ulu yam! here i come!

||| PöJìé PööH ||| said... Reply To This Comment

Saper yg dtg nnti ada la yer..
Klo Nad dtg kamu pun akan dapat..
Hehehe..

Nur Farhana Abdullah said... Reply To This Comment

Alah.. Nk jugak.. Pojie.. Meh sini amek org kat ipoh.. Hak hak hak.. Tak pn, kirimkan pada angin lalu jek laa.. Heehee.. =)

wAtashiwa Nemo-cHan said... Reply To This Comment

sgt kethip la kamoo....
mau pnjm tgn bleh???

AiZouL tHe aBg keChiK... said... Reply To This Comment

aku pon ada sesuatu utk ko..
suprise..light2 ajor

Cik AniS GalaxY said... Reply To This Comment

BESTNYA...
X SBR NIE...
POJIE MMG CREATIP. YE ITU MMG BENAR..MISS U DEAR