||| Tercari² |||

Sunday, July 10, 2011

Teater Mak Dara Nyonya, ayuh kawan²!

Salam kawan²,

Lupakan #Bersih yang WTF tuh, hari minggu lebih elok BERSIH kan rumah, lap tingkap kipas segala. Pas tuh takde apa² nak buat, jom join Pojie tengok teater. Kali ini Pojie ingin mengajak kawan² semua menyaksikan Teater Mak Dara Nyonya yang bermula malam ini dari 6 - 12 Julai, di Matic.


Tak sabar ingin menyaksikan kehebatan Fara Fauzana beraksi di pentas teater pula. Dan yang pastinya Pojie tak sabar² nak melihat Misha Omar dan Sarimah Ibrahim beraksi lagi. Mesti meriah malam nanti. Juhara Ayob dan Norzizi Zulkifli, ikon teater pastinya tidak ketinggalan. Tak sabar nak tengok nanti. Pastinya #tunangkite join sama. Dia taknak join saya ajak #tunangorang pulak. Eh? Jom kawan². Insyallah Qarl join sama! Untuk tempahan tiket dan maklumat lanjut bolehlah melayari http://makdaranyonya.blogspot.com/


"Teater Mak Dara Nyonya yang menggabungkan monolog serta mainan emosi mampu diterjemahkan tiga pendukung watak keponakan atau cucu saudara bersifat tamak haloba bagi menonjolkan isu perebutan harta datuk mereka daripada isteri muda si datuk bergelar Nyonya yang selama ini dianggap pengikis, sedangkan ironinya masing-masing punya agenda sendiri."



Update 12 Julai 2011

Hanya satu,

4 bicara yang baik hati...:

cik Nemo said... Reply To This Comment

#tunangorang? #jegilmata.

Hep hep! Noty eh?

KiFli si Dolce said... Reply To This Comment

meletop uols :)

man yusoef said... Reply To This Comment

apesal bnyk hash tag kat entry ni..ingt twitter ke..HAHAHA

sori ah..aku tak minat tengok teater...blom pernah tengok...so tak pasti best ke tak tengok teater ni...

Darkbatman said... Reply To This Comment

penah dgr lam radio sal fafau nk berlakon teater tp xtau lak yg ne..mcm best tp aku kekurgn mase.. :D