||| Tercari² |||

Friday, July 15, 2011

Flexiroam; Cas perantauan antarabangsa yang berbaloi-baloi

Salam geng!

Nak tanya, berapa ramai antara pembaca PoJiePooH nih pernah melancong ke luar negara? Berapa ramai pula pernah menggunakan perkhidmatan perantauan antarabangsa (baca: international roaming) ketika di luar negara? Mungkin ada di kalangan anda semua yang mengikuti business trip dan sentiasa membuat dan menerima panggilan ketika di luar negara bukan? Bagaimana dengan kadar yang ditawarkan kepada anda? Agak² sakit jantung tak setiap kali melihat bill yang tinggi melambung gara² perkhidmatan tersebut? Nah dengan Flexiroam anda tidak perlu risau lagi.


Percaya atau tidak, dengan hanya serendah RM10 sehari, anda boleh menggunakan perkhidmatan perantauan antarabangsa nih tanpa had. Erk, tak percaya? Ya Pojie ulang sekali lagi, RM10 sehari TANPA HAD! Hei, anda boleh membuat call dari luar negara ke Malaysia dan menerima panggilan dari Malaysia ketika di luar negara dengan hanya RM10 sehari. Apa yang anda perlukan hanyalah handphone, kredit Flexiroam, simkad Malaysia dan simkad antarabangsa


Oklah tak usah Pojie borak banyak², apa kata hujung minggu nih buat sesiapa yang merancang ke luar negara, korang sign up dulu [KLIK] dan automatik anda akan mendapat kredit RM10 percuma! Untuk informasi lebih lanjut silalah layari www.flexiroam.com. Minggu depan Pojie akan menceritakan lebih lanjut lagi pasal perkhidmatan yang hebat ini. See ya!

Hanya satu,

4 bicara yang baik hati...:

Izz Latif said... Reply To This Comment

~eh~
ni sponsored post or advertorial ea abang Pojie??

Ur Other Half said... Reply To This Comment

er advert ker bro? kehkehkeh..
ermm bru fes tym dgr ne.. :D

Pojiepooh Abdullah said... Reply To This Comment

@Izz Latif dua2 bukan. It's a review for a great service :)

Pojiepooh Abdullah said... Reply To This Comment

@Darkbatman bro first time dengar ek? ok apa2 pun boleh sign up dulu kat http://bit.ly/k8NyOj untuk mendapatkan credit percuma RM10 dan next week saya akan cerita lebih lanjut lagi :)