||| Tercari² |||

Tuesday, February 9, 2010

Jom bantu Baby Ammar!

Salam sejahtera,

Teman² sihat arini? Harapnya begitulah ye. Pojie pun alhamdulillah. Tapi kan, ada juga di antara kita yang tidak ditakdirkan Allah untuk sihat sejahtera sepanjang masa. Begitulah juga yang dihadapai oleh baby Ammar Danish ini. Baby comel ini memerlukan sejumlah yang besar untuk membolehkan dia menjalani pembedahan yang berkaitan dengan jantungnya.



Comel kan baby ni. Bila dilihat kepada keceriaan baby ini, kita tak pernah terlintas untuk berfikir bahawa beliau akan menjalani pembedahan pada 22 Februari ini. Jadi keluarga baby ini memerlukan wang sejumlah RM12,000. Diharapkan ada di kalangan teman² yang sudi membantu keluarga si kecil ini bagi membolehkan si kecil ini menjalani pembedahan dan pulih seperti sediakal, insyAllah... Anda boleh jengah ke blog ibu si kecil ini untuk mengetahui maklumat yang lebih lanjut berkenaan dengan pembedahan ini [KLIK].

Jika ada yang terlintas untuk memberikan sedikit sumbangan, silalah berbuat demikian dengan menyalurkan bantuan ke akaun ibu si kecil ini;

Azmaniza Mohamad Kamal
514093114912 (Maybank)

Sumber:
  1. FcuCommunity.net
  2. Hezesuze
  3. Farenova
  4. Nuffnang.com
  5. Hydir.com

Love,

4 bicara yang baik hati...:

Hazzy Ishak said... Reply To This Comment

berapa nuffnang berjaya kutip eh?

Hezesuze said... Reply To This Comment

thanks pojie!
hope dgn sumbangan kita yg xseberapa nie dpt meringankan beban puan asz kita....

syaf said... Reply To This Comment

semoge budak n sihat kan

Pojiepooh Abdullah said... Reply To This Comment

Xsure la Hazzy..
Tul tuh kak Heze n Syaf..
InsyaAllah..