||| Tercari² |||

Thursday, August 20, 2009

AWARD dari Teman² Blogger - Terima Kasih...

Ohhh, Pojie dapat award lagi.. Xtau mana lagi nk simpan award bebanyak lagi. Kne buat 1 lagi almari nih! Hehehe.. So terima kasih byk². Sori lambat publish award kamu nih yer..



Mari kita lihat penyampai² award pada hari ini...






Award pertama dari DausLife. Nak terima award nih ada prasyarat plak. Ngade² Macam² tau! So, Pojie serah award nih kat Rizz, Edy Ramanov dan Eazy Izzuddin. Thanks ya Daus! Bg sampai 2 award lagi. Clust!




Penyampai award kedua adalah dari Edan Coba. Pojie suker giler nama komersil dia nih. Banner blog dia pun meletop tau! Ala² Dato' Siti gittew! Thanks ya Edan!




Ok, last but not least, award dari Cik Yana. Cantik n sweet jer award dia nih tau, macam org yg bagi award nih jugak. Sesuai dgn penerimanya.. Hehehe. Thanks a lot ya! Suker³!!!

Love,


5 bicara yang baik hati...:

Anonymous said... Reply To This Comment

caitt..takde keje la bg anugerah kt pojie poh ni..wat buang duit n masa je...org mcm ni patut diberi anugerah manusia plg "busuk".. dah!

rizz said... Reply To This Comment

byknyee awarddddddd tahniah heheee

mRs.jUkoGYu said... Reply To This Comment

meriah tau dgn award...sukeee......;)

<< s| tED| >> said... Reply To This Comment

wah! banyak dapat awrd! aku malas kutip award :p

edan coba said... Reply To This Comment

pooh!!! thanx2! Pujian2 melampaw plakk.... malu edan coba!!
hehehe..

aikk.. x serik2 lagi nk serang Pooh si komenter paling ats tu? sudah2laaa.. x baek!!! Mner taw nnt giliran kamu plak yg buta salah owg yg terasa tu lg berganda buat kat kamu... PEACE!!!!!
:)