||| Tercari² |||

Saturday, March 21, 2009

Tak Ada Logika versi acapella choir!

Rajinnyer la aku post entri byk² arini. Xpnh² dibuat. Buang tebiat apa. Bukan apa syg sumer, Pojie kebosanan giler kat opis nih tau. Dh menjelajah blog org, laman web segala macam, smpaia la tetiba Pojie layan YouTube, titiber prsn mende alah nih. Pojie dah la minat koir jugak. Pnh jadi konduktor koir dan penyanyi koir bhgian alto dan soprano (jgn marah ok, Pojie xde sore base), vc ni mnegimbau kenangan² lama Pojie dulu.

Lagu Tak Ada Logika (nyanyian Agnes Monica) telah ditransformasi kan kepada versi acapella choir. Iaitu versi tiasa lagu, hanya menggunakan bunyian² dari anggota badan dan dinyanyikan secara berkumpulan. Nice meh! Siap² dance lg, ala² penyanyi latar Hazami dah. Cuma ada yg kata kurangnya nuansa koir, erm maybe. Ada betulnya. So layan..




Love,

5 bicara yang baik hati...:

hezesuze said... Reply To This Comment

rasenya..cam akak nak tubuhkan satu group koir khas tuk 'adik2' gtew...ketuanya akak pilih pojie...wakwakwakwak

Eazy Izzuddin said... Reply To This Comment

niCe!...
seddap2..
hihi
=)

rizz said... Reply To This Comment

wahh clust vc ni hiksss

Preppy Guy said... Reply To This Comment

wow...i like it man...

xoxo

AL

||| PöJìé PööH ||| said... Reply To This Comment

Kak Suze;
Wahhh, kemaen!

Eazy;
Best kan!

Rizz;
Meletop kan!

AL;
Suker ker?
Pojie pun suker gak :)