||| Tercari² |||

Tuesday, March 24, 2009

Bad Mood (again?!!)

Adoi xsudah² la masalah aku nih. Dari 1 ke 1. Nyampah plak aku. Masalah tuh plak masalah yg sm, berulang² kali smpi naik migraine blk paler aku nih. Nak pecah paler nih! HP Pojie rosak lagi. Klo aritu skrin rosak, kali nih system corrupt. Xtau la pasal. RM60 lg bakal melayang tatkala aku tgh dintis nih. Tp yg pasti masalah nih bmula dari budak opis yg gatal² tepon kat HP Pojie time² keje. Padahal dia tau Pojie kat opis, so tepon jela my ext, direct line o klo lupa skali pun call hotline. Dah sah² Pojie sorg jer yg keje mlm aritu. Pas dia call hp terus hang. Switch on/off pun xjalan. Cilakak tol la! Plan Pojie nk snappy² masa training MINI Cooper smlm pun xdpt. Tpksa tggu fotografer tuh post kat Pojie (klo dia ingat la). Hanjeng btol. Nti Pojie akan try update pasal training smlm ok!

Pastu pasal HR. Xsudah² insisit soh bukak CIMB. Aku ckp aku xmau aku xmau la! Pkai jela cheque utk gaji aku, leh dia nak tahan gaji aku sebab tuh. Soh tunjukkan surat dari CIMB mana² branch tunjuk sbb knp aku xleh bukak akaun CIMB. Xker pekong namanyer tuh. BYk cekadak kan! Nyusahkan org btol la. Ei, pening paler aku. Abes tuh nk bayor itu ini pakai apa? Bulu cip** dia ker? Gaji baru 2K++ nk tahan sbb masalah bank jer apa kes? Company rugi bjuta ker? Aku sorg jer staff ada issue nih. ADoi..!

Pastu pasal sorg reader tbaru kat blog Pojie nih. Nak tau saper? Kak Hazesuze jer yg tau saper. Cilakak, macam mana dia leh tau blog aku nih. Bukan apa, dia tuh kecoh sket. Nti sumer dia nak report n kecoh². Aku xleh la jadi diri aku mcm nih. Setiap aktiviti dan kata² dlm blog nih aku kene tapis sblm post. Bullshit! I hate this. I love being myself. Tp kang klo jd diri sndiri, luahkan apa yg tpendam dan bgtau sgala aktiviti (yg lahar especially) dan juga pasal Kasih, akan jd cemuhan dia pasnih. Tgok la. Cemuhan seluruh ahli keluarga dan saudara mara aku. Damn! Hope dia bukan pembaca yg rajin membaca blog aku. Biar la dia ngan blog biz kek dia, smoga bjaya. Don't bother bout my life. I know what I'm doing. Susah senang Pojie kat sini n keluarga Pojie pun, xpenah nak menagih kat saper². Hope dia xbaca n xtau saper org yg aku tujukan tuh. Klo iya, harap dia mengerti dan alhamdulillah.

Aku pening!
Aku pening!!
AKU PENING!!!


Love,

9 bicara yang baik hati...:

Nemo^0^eriMo said... Reply To This Comment

xmoh penin2 cm nieh la....
buat nemo risau ajer....
chill okey???<-- pinjam ayat rizz

Blog Eazy Izzuddin said... Reply To This Comment

haiyo...
jgn fening2...
t lagi fening....
hiks..
=)

zul said... Reply To This Comment

emmm... kesian dier...

pening yek,...

gunalah minyak YuYi cap limau...

hehehehhe...

senyum,....senyum.... emmm, comel...

Ridpest - The Proven Termite Eliminator said... Reply To This Comment

ape lagi pojie..amik air sembayang ler..lepas tu ko kena lah sembahyang..jagan lak pulak ko pose lak lepas tu..

aminnnnn....

Anonymous said... Reply To This Comment

betul tu amik air sembahyang le pojie..pastu pakai telekong..sembahyang..opsss

Hezesuze said... Reply To This Comment

Buku cip** or Bulu cip**...hhehe jgn mare ye....b cool baby...

sal CIMB tuh, gilah buat akaun kang xpasal2 HR tu bg gaji lewat plak...nak balas dendam kekdahnye...nanT pojie yg susah dik...

pepun jgn fening2 ok...akak kan ade...just ym or sms je..opppsss tlupe plak hp rosak ye...saboooooo ek :)

farish izaryl @izreez said... Reply To This Comment

adusss sedih toll rizz bce pojie..tp rizz taw pojie kuat smngat!!

Anonymous said... Reply To This Comment

Bukak jela akaun tu
bukan kat u dulu ko ade CIMB
ko placur taw..
suke bising

XEN

Pojiepooh Abdullah said... Reply To This Comment

Thank u sumer..
Sket² Pojie dah dapatkan setelkan isu tuh!
Thanks again :)