||| Tercari² |||

Saturday, November 6, 2010

Mallika Sherawat & Hisss...

Salam,

Hari nih Pojie nak wat review filem. Jarang2 Pojie buat review filem kan, lebih2 lagi sekarang dah kurang aktiviti menonton wayang nih, pesal ntah. Tak pela. Baru2 nih Pojie ada memenuhi invitation seorang teman untuk menyaksikan film Hisss, lakonan Mallika Sherawat yang hot meletop kebaboom tuh. Dia kan India's sex symbol, memang geram ah! Tengok poster dah cam scary.


Ini dikuatkan lagi apabila beliau beraksi bogel pada filem Hollywood ini yang merupakan remake filem Nagin dan beliau sebagai dewi ular. Masa kecik2 oiii suka sangat tengok citer hindustan pasal ular2 nih. Kalau dilihat melalui trailer, memang macam best. Lebih2 ketika dia bertukar rupa dari ular ke manusia dan sebaliknya, mekap dan kostum yang macam hebat...


TETAPI! Harus diingatkan disitu ada perkataan "tetapi". Walaupun pelakon meletop, citer remake yang pernah menjadi fenomena dulu TETAPI dia tetap tidak berjaya mengalahkan Nagin lakonan asal Sridevi. Mungkin Sidevi tidak se-sexy dan sepanas Mallika tetapi penghayatan malah jalan cerita Nagin adalah 10 kali lebih baik dari Hisss, yang mengisahkan tentang sepasang ular (tedung) yang bercinta, tetapi malangnya ular  jantan ditangkap dan dijadikan tebusan oleh manusia yang tamakkan harta. Lalu ular betina yang merupakan dewi ular akan menjelma dirinya sebagai seorang manusia untuk menuntut bela dan mencari semula kekasih hatinya. Sebagai pertukaran, batu permata abadi yang dimliki oleh ular betina aan ditukarkan dengan ular jantan. Begitulah sedikit sebanyak filem asal Hisss ini. Cuma di dalam Hisss, motifnya agak kabur dengan Mallika yang hanya reti menjerit di akhir babak.

Apa yang boleh Pojie katakan di sini, Pojie hanya mampu memberikan bintang kasihan sebanyak 2 bintang sajorr! 2 bintang itu kerana 1st sebab pemilihan Mallika Sherawat yang superduper hot (Mcam Megan Fox) adalah terbaik untuk melariskan filem ini. 2nd suka kostum, wardrobe dan mekap dewi ular ini. Bayangkan pakai jubah hitam dengan jilbab tetap sexy terbelah sana sini (tak pakai bau dalam ok), wowww memang geram! So far, teknik CGI dia agak kasar lagi, perlu diperbaiki. Nih mesti produksi Hollywood yang low budget nih, atau produksi cikai dengan pengarah Jennifer Lynch yang tak cukup makan garam dalam industri perfileman.Yang membuatkan filem ini tersangatlah hampeh sebab sususan cerita yang berterabur, plot yang tidak teratur dan suntingan yang terlalu banyak. Apa yang boleh dikatakan di sini, cerita ini is all about the sexiness of Mallika Sherawat. Dalam kuil pun pakai giler sexy. Mau tak stim sami2 kuil tuh tengok. Aiyooo!

Apa2 pun menonton filem ini terasa seperti mau pose cantik2 atas katil dan lena jer rasanya... Nak download dan menonton balik citer Nagin lagi sepuas ati... 


Love,

10 bicara yang baik hati...:

EJAY said... Reply To This Comment

tak pernah tgk citer hindi kat wayang...

Raji and Yeen said... Reply To This Comment

uishh
cter Universal ke nih o.O

Cik Bulat said... Reply To This Comment

uuuihhh...seksi..haha

Qarl said... Reply To This Comment

pojie

mmg dh agak cite ni xbest

btw, NAGINA lagi best dr NAGIN tu pojie

my mum ade beli dvd compilation cite2 nagin tu. NAGIN, NAGINA, NIGAHEEN, SHAS NAAG ke ape ntah

huhu

Oong-ong said... Reply To This Comment

seksi2~ heheh

Cahaya Yang Riang Gembira said... Reply To This Comment

Nagin sri devi tetap di hati.. Terbaik kan pojie.. Heehee..

ceksumolek's said... Reply To This Comment

seksi jer lebih dalam cite nih.. sumi pun dah tgk.. ishhh~

Unknown said... Reply To This Comment

tak sanggop nk tengok der. geliii -,- . haha

darkbatman said... Reply To This Comment

bapak sexy.. adoi.. yg duk atas katil 2 mcm separuh bogel.ahahaa

mohdikram said... Reply To This Comment

kan! nagina tetap dihati.suka masa tengok dia menari2!