||| Tercari² |||

Wednesday, November 10, 2010

MTesT KPLI: Wish Me Luck!

Salam,

Pojie pasti ramai di antara kawan² Pojie di luar sana yang meminati bidang pendidikan ini, yang dah apply KPLI, berdebar² nak menduduki ujian lepas membuat semakan penggilan MTesT ni. Pojie pun sama...


Cuma mungkin ada rasa bosan dan hanya berharap pada rezeki Allah jela memandangkan MTesT yang akan pojie hadiri Sabtu ini di Subang Jaya merupakan ujian yang ke-4 dalam hidup Pojie. Beriya jela amik ujian itu ini, dapatnya idak. Maybe belum rezeki kot. Ntah la kan, kadang² fikir Pojie yang sangat² meminati bidang perguruan nih sejak kecil lagi, tak dapat peluang. Nak jadi cikgu tak dapat apatah lagi lecturer (ada saudara mara pun bukan boleh tolong), tapi merasa la juga jadi cikgu sandaran dan tutor dulu². Tapi pelik la, kawan² yang saja² amik dapat jer terus, sangat jeles ok.

Tak mengapalah Pojie. Berbaik sangkalah pada Allah, mungkin Dia tengah mengaturkan sesuatu yang terbaik untuk dirimu. Bersabar jela. Yela Allah nak bagi ujian. Kalau ujian nih tak lepas macam mana nak bagi ujian handle kanak² istimewa nantikan. Jadi tatkala itu, Pojie akan bisa berbicara bahasa isyarat demi membantu anak bangsa, lebih² lagi yang istimewa, insyAllah... Jadi kawan² doakan kejayaan Pojie ok.

WISH ME LUCK!!!

Love,

15 bicara yang baik hati...:

ita cutevirus said... Reply To This Comment

good luck!!

syaf said... Reply To This Comment

wish u luck babeh..adelah tuh rezekinyer nanti

Hezesuze said... Reply To This Comment

alwayz doakan yg terbaik tuk adik akak sorang nie

Mr.Ix said... Reply To This Comment

go go go go pojie....!! goodluck!

noramsein said... Reply To This Comment

nice... jd cikgu gak... insyaallah sume lancar... jom jadi cikgu ramai2...=)

" KK " said... Reply To This Comment

sama lah kita pojie...

encikSEDAP.com said... Reply To This Comment

tahniah. ;)

Mommy Meh said... Reply To This Comment

good luck pojie. aku ahri tu saja nak apply tgok2 dah tutup. kuikui. xpayah kabel2 pon xpa. usaha sendiri lagi bermakna ok. kalau yg pakai kabel tu nampak sangat tak hebat mana pon (ok sori pada sesiapa yang keja guna kabel).

semoga niat hg nak jadi pendidik dimakbulkan, ajaq yang elok2 ja ok.cukuplah budak2 skang yang aku tengok ramai yang xleh pakai.

Sky8Men said... Reply To This Comment

ohooo..gud luck bro....aku pon tringin nk apply kpli n yg sma waktu dgnnya....cmne ek nk apply....hbuhu

Admiral Hafiz said... Reply To This Comment

hehe
gud luck yer


Admiral Hafiz Official Website: Admiral'z Legacy

akmafaizal said... Reply To This Comment

Good Luck

z o u l said... Reply To This Comment

goodluck..

fndrocka said... Reply To This Comment

Kau muda lagi...mcm2 peluang ada.jgn tak nmpk

Freaky Firdaus said... Reply To This Comment

then good luck

hamzah ian said... Reply To This Comment

sori la bro.. baru dpt on9.. hari tu exam.. sori tak bls komen