||| Tercari² |||

Thursday, September 30, 2010

Seri Tertangguh VS Kau Kuseru

Salam,

Rasanya dah lama juga Pojie tak baca novel selepas Cinta Sufi. So, hari tu Pojie jalan² kat MPH dan tersapu 2 novel dari 2 org novelis yang Pojie minat. Seri Tertangguh dari Nizam Zakaria. Pojie pernah baca ia versi online, cuma kali ini nak baca sekali lagi sebab best, dan nak jadikan koleksi dalam almari. Hehehe. Lepas ini nak cari Awang Vampiro pula. Best tau cerita tuh!



Dan novel kedua adalah Kau Kuseru, dari seorang teman FB Pojie, Hasrudi Jawawi. Seorang novelis baru yang sangat berbakat. Kira bagi support la kat kawan². Lagipun pernah baca sikit² penulisan beliau, not bad. Kalau ok, nak beli Chermin pula pasni. Kedua² cerita ini berunsurkan seram. Hehe. Jadi, selepas nih kalau terlihat Pojie mana² sambil membaca novel, sila tegur tanpa segan silu, kalau tak dengar tepuk jer bahu, sebab Pojie jenis tekun membaca, tak hiraukan sekeliling kalau dah pegang novel. Hehe..

Love,

4 bicara yang baik hati...:

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said... Reply To This Comment

nizam zakaria pya penulisan sgt2 best!!!

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said... Reply To This Comment
This comment has been removed by the author.
BLOG PUTERA YUSOFF said... Reply To This Comment

ok.. kuar beli skrg jgk

miss emyliza said... Reply To This Comment

oppss pakai inai ka pojie poaah??..ehehee