||| Tercari² |||

Wednesday, September 8, 2010

Duit Raya & Sampul Duit Raya :)

Salam,

Boleh Pojie tanya, siapa yang sudah mula tidak mendapat duit raya tetapi sudah masanya menghulurkan duit raya? Hehehe. Selalunya berapa yang kalian bagi? Amboi ada yg Pojie dengar 10USD? Kemainnn! Pojie? Sikit² sudah. Tapi tahun ini banyak pula sampul kad raya yang Pojie terima. Berapa la aku nak selit dalam tuh nanti. Hehehe...



Kalau tengok yang warna hijau, itu dari HSBC, kawan Pojie kasi. Yang warna biru² kelabu tuh dari company Pojie, BMW punya sampul. Uiks, sampul jer bos? Isi mana? Sedeyyyhh, huhu. Yang pasti tahun ini Pojie nak gunakan ini, lagi meriah.





Oppss, kawan² itu bukan duit raya yang akan Pojie selit dalam sampul duit raya di atas tuh yer? Banyak bebenor, tak bleh.. Budak² tak bleh pegang duit banyak² bahaya. Nanti dia pi beli mercun. Hahaha. Tetapi jika dilihat dengan jarak dekat...



Ia adalah sampul duit raya. Cool bukan. Pojie gedik nak beli nih sebab macam best jer walhal dalam isi RM2 jor. Keji tak? Hahahaha! Ada orang cakap tahun lepas lagi dah ada sampul nih. Yeke? Tak tahu plak Pojie sebab tahun lepas beraya kat Switzerland. Propah sgt! So, kawan² pula macam mana? Berapa nak bagi? Pojie tak nak bagi ker? Lalalala...

P/S: Malasnya nak pi tukar duit kat bank nanti...

Wassalam,

2 bicara yang baik hati...:

ellis suriyani said... Reply To This Comment

yeayyyy..pojie nak kasi duet raye!!!

BLOG PUTERA YUSOFF said... Reply To This Comment

jai masih student. so masih trime duit raya. abg nk bg brape kat jai rahun ni. hehe

SELAMAT HARI RAYA. JEMPUT LA BERKUNJUNG KE TERATAK BURUK FAMILY JAI