||| Tercari² |||

Monday, July 20, 2009

Kenali Diri Pojie: Siri 1

Hola guys!!

Arini Isnin kan?? Macam biasa la hari Isnin la hari yg sumer insan di dunia ni ber"cinta" sgt nk bangun pagi dan meneruskan kerja dan aktiviti harian mereka. Pojie pun xterkecuali. Yeah, I'm a normal simple guys.. Erm, dah brapa minggu kebelakangan nih bilik n rumah Pojie agak bsepah. Sbb apa?? Sbb setiap hujung minggu jugak la Pojie nih merayap ke sana sini. Menghabiskan masa dgn melepak² n hangout ngan kwn² Pojie. Salah sorangnyer mesti la Rizz. Macam xsah la plak setiap minggu akan ada muka dia enterprem dalam blog Pojie nih. Wakakaak..



Actually ada byk sgt mende nk share ngan korang sumer pasal mggu lepas punyer program n aktiviti, tp biasa la Pojie nih agak pemalas sket org nyer nk update segala. Mau makan masa bhari². Pastu copy paste jer link insan² yg bkenaan. Hahaha. Nk edit² pic bagai kannn.. So Pojie pending dulu story tuh. Maybe esok Pojie akan story sama korang sumer yer.


So, bmula hari ini Pojie akan memulakan siri kenali diri Pojie. Jgn ada yg tmuntah nanti yer. Nih sah² la blog Pojie, haros la Pojie nk pomot diri sndiri. Nak mencapub bak kata org kan... Alah, bak kata org, "Xkenal maka xcinta," tol x?? So, bagi sesiapa yg ingin mengenali diri ini ngan lebih lanjut, ikhlas nak bsahabat ngan Pojie, so harap² dgn cara nih dapat memberikan sedikit sebanyak info yg bguna buat kalian mengenali diri Pojie yg xseberapa ini. Klo sahabat² di luar sana yg masih belum mengenali diri ini sepenuhnya, nah inilah masanya. Silalah kenali diri ini. Sekurang²nya selepas ini, tiada lagi salah faham antara kita. Pojie lebih suka bterus terang dari cakap belakang². Andai Pojie buat itu dan ini yg agak annoy pada u guys, ketahuilah bahawa itulah Pojie. Cuma apa yg +ve Pojie akan tingkatkan, dan yg -ve Pojie akan cuba hindarkan.. Pojie juga memerlukan nasihat dan teguran dari anda sumer yg menyayangi Pojie... Tegur la dgn lembut dan bhemah, insyaAllah akan Pojie terima...


Baiklah, utk siri 1 nih Pojie akan bkongsi tentang diri Pojie melalui zodiak Pojie iaitu ARIES. Ada yg betul akan Pojie akan highlight in
BLUE dan yg totally not me will be in RED. Yang dalam warna JINGGA adalah komen Pojie.


Batu Kelahiran: Berlian


Yang Pojie sukai: Orang yang tulus, kebebasan, kesibukan, tertawa terhadap lelucon dan film seram (kadang-kadang).


Yang tidak Pojie sukai: Gosip, rakan yang gampang berubah mood, dipandang remeh, dan sangat benci kebohongan.
Kadang² Pojie suker bgosip gak, but nowadays kurang dah...


Kemampuan terbaik Pojie: Memimpin kelompok, mendorong diri anda sendiri sampai batas, dan membuat keputusan yang rumit.


Di dalam diri Pojie: Seorang yang sensitif dan lembut, dengan keinginan besar untuk hidup dan mencintai. Bermimpi untuk memiliki sekelompok teman, lingkungan yang menyenangkan dan liburan yang penuh petualangan liar.
Siapa yg kenal Pojie pasti setuju bahawa Pojie nih jenis yg sensitif n fragile...


Karier Pojie: Pekerjaan di penerbitan, dunia hiburan, atau dakilah tangga menuju puncak pimpinan. Dimanapun bertugas untuk menangani projek yang menarik dan menantang.
Kesimpulannya maybe saomething to do with glamour. Artis kot. Hehehe..


Busana: Pakaian ketat dengan warna yang menyala (terutama merah) akan nampak indah pada diri anda - begitu juga pakaian sporty atau apapun yang lagi trend. Baju yang mengembang dan kecewekan tidak akan cocok.
Baju ketat not really, kembang pun lagi la choyy! Tp as long as ngam2 ngan body.. But I love kaler terang²..

Sebagai teman: Ramah dan fokus, ingin semua orang bahagia. Anda tidak tahan dengan ketidak jujuran atau orang yang membicarakan anda dibelakang anda, dan anda tidak malu mengkonfrontasi mereka jika mereka membicarakan anda seperti itu.
Sila jaga² yer. Pojie mulut agak lazer..

Love,

7 bicara yang baik hati...:

RemyLC said... Reply To This Comment

kenali juga diri remy, cewwah...

huhu, pojie...
love u soooo much, my bff...

attyfir said... Reply To This Comment

kenali jugak diri kty..hhehehe..

joegrimjow said... Reply To This Comment

dapat kenal lebey

Corey said... Reply To This Comment

bagusla ada siri kenali pojie ni..
nnt dh jumpa one day dah khatam dah pojie camne :)

teringin gak nak buat entry camni.. soon.

ArEzO said... Reply To This Comment

knl kot si pooh inni..
x)

farish izaryl @izreez said... Reply To This Comment

wahh merahh mnyala katnyaa! my fav colour tuh dear ekkeeke

farish izaryl @izreez said... Reply To This Comment

wahh merahh mnyala katnyaa! my fav colour tuh dear ekkeeke