||| Tercari² |||

Saturday, July 4, 2009

Award from Iena Ryhanna



Yeahhh³!!!
Pojie dapat award lagi!!!!
Kali nih dari sorang teman blogger,
beliau adalah..

Iena Rihanna...
Nice n smart giler award dia!
Cun beb!!!
Btw, apa yg leh Pojie katakan pasal Iena nih,
walaupun Pojie bukan seorang yg tlalu mengikuti beliau,
tp Pojie tau budak nih seorang yg bjiwa dan bdarah seni macam Pojie gak..
Cuma klo Pojie nih more to dance, tp dia more to writing n puisi..
Tol x Iena??!
Maaf klo salah, ahaks...
Ble la group bangsawan Iena nk trn KL..?
Leh Pojie tgok, coz i LOVE bangsawan...

Love,

1 bicara yang baik hati...:

rizz said... Reply To This Comment

cntek kan award die ni heheeee