||| Tercari² |||

Wednesday, July 8, 2009

Andai aku ada rumah sendiri...



Andai aku ada umah sendiri..
Aku xperlu nak arahkan osmet basuh pinggan dan buang sampah (yang mereka buat sendiri)..
Aku xperlu tutupkan lampu² yang tidak digunakan..
Aku xperlu melanggan channel ASTRO yg merugikan...
Aku xperlu membebel apabila rumah bsepah...
Aku xperlu nak bising ble toilet umah macam public toilet...
Xperlu masak lebih² pastu membazir sbb xde yg sudi nak makan selain aku sendiri...
Xpayah rasa cam nyampah tgok muka tetamu yg kekwat dan tidak dikenali...
Xperlu susah² jadi kuli utk org lain yang tiada mata dan hati...
Aku leh kemas umah bagaimana rupa...
Aku bertanggungjawab atas kekemasan umah sendiri...
Xperlu nak marah saper²..
Xperlu pakai nasihat Mak, "ko tuh duduk rumah dgn kawan², mulut tuh jaga sket, jgn ayik nak gaduh jer..."
Arrggghhh!!!

P/S: Hoiii hanj!! Aku tegur sket jer ko menjawab lebih kan. Pastu kata aku yg sentap! Sedor diri ko asal dari kampung jugak macam aku, xde org gaji kat umah. So buat umah sewa sbg umah bujang yg xde org gaji. BUat keje sama². Jgn xde mata hati. Jgn jadikan kawan umah macam org gaji ko, sbb aku xpenah ko bayar gaji!!!

Love,

1 bicara yang baik hati...:

rizz said... Reply To This Comment

adoi nape dear..ade gado ngn hsmate ke? sabo jela k..