||| Tercari² |||

Wednesday, July 8, 2009

I'm WORRY



Why am I worry??? Sbb kiriman hadiah buat insan² kesayangan Pojie xsampai lagi. Telah diposkan oleh pengirim dari Kuala Terengganu pada hari Ahad lepas, tp sampai la nih xsampai² kat alamat opis Pojie lagi. Tnya ngan kakak receptionist tuh, dia cakap xde pun. Cek ngan Pos Malaysia dah disahkan telah selamat sampai ke alamat penerima pada 6 Julai lalu? SELAMAT kata kau??! Kau refer kat website kau mmg la senang kau ckp. Adik aku pun leh cari kat website klo macam tuh...



Ble tanya pengirim, dia bilang barang tuh dalam bentuk parcel dan agak besar. Sedangkan Pos Ekspress tuh akan dimasukkan terus ke dalam peti surat. Masalahnyer, peti surat kecik, kiriman besor, mana nak sumbat? So korang letak mana? Ble tnya opis, xde sebarang kiriman dari Pos Malaysia. Abes tuh mana lagi aku nk refer? Aku xnk la susahkan pengirim sbb bukan salah dia. Sian plak kat dia tpaksa melayan karenah aku. Tp sedih la weiii barangan special tuh, beriya aku tempah jauh². Org tuh pun penat buat khas utk pelanggan fussy macam aku nih. Tp silap xsuruh dia guna courier or Pos Laju. Fuckus arr!!

Any suggestion mana lagi aku nk refer? Cene leh dapatkan right aku? Menci la!!! Btw Mr HS, lemme settle this issue 1st by today. If not, I have to burden u again, 1 more time. Apologize for the inconvinience. But I really want those things URGENTLY!!!

Love,

3 bicara yang baik hati...:

rizz said... Reply To This Comment

adoii tian r kat pojie.better u g sdirik kat pos tnya dorg

miss oren said... Reply To This Comment

mak ai..ape ke sengalnye..camnelah sistem pengurusan tu..
nak refer kat mana lagi kan..kat pos tu la

Hezesuze said... Reply To This Comment

alah pe susah g tanya blogers suziey yg organiz gath kt ttwangsa tu...dia kan keje kt pos malaysia dayabumi lagik...tp duk opis ler..

da g tanya kt dia...cepatin...