||| Tercari² |||

Monday, April 4, 2011

Kisah Duda Anak Dua

Salam...

Ramai yang dah kenal siapa Pojie, ramai juga yang belum pasti. Mungkin ada yang baru mengenali Pojie masih belum mengetahui bahawa Pojie adalah seorang duda anak dua. 1 berusia setahun lebih, 1 lagi baru masuk 3 bulan. Maknya siapa, ntahlah kurang periksa. Yang pasti Pojie sangat bahagia dengan anak² Pojie. Selepas Prada, kini LV...


LV POOH

Haha. Actually buat masa sekarang inilah cinta hati Pojie. Anak² peneman sepi Pojie sebelum dia ada mak tiri. Tak tahulah bakal mak tiri diorang nanti boleh jaga diorang baik2 ker tidak. Boleh sayang sepenuh hati ker tidak. Apa² pun meh la layan entri bergambar pasal anak² Pojie nih...

LV masa mula² nak adopt dia, sangat garang ok!

1st time LV tido atas badan papa dia. Manjanya...
It's me and LV
Pandai dah masuk dalam kotak tisu cam Prada
Dengan adanya LV, Prada dah tak keseorangan lagi, dia dah ada teman. Tido sama², makan sama².
Ni Prada. Kami nak masuk contest Epal CikEpal tak dapat T_T
Anak² dibawa ke mana saja, boleh juga dijadikan aksesori :)
Kalau nampak Pojie jalan² dengan pouch di leher, maksudnya Prada dan LV ada bersama

So apa macam comel kan anak² Pojie nih. Kalau sehari tak jumpa mereka rasa rindu sangat di hati. Walaupun kadang² sakit hati especially pada LV yang sampai sekarang masih garang dengan Pojie, tak padan kecik, tapi itulah yang membuatkan Pojie bertambah geram pada dia sebab bunyi dia yang unik tuh. Prada betina, dan dia sangat manja. Paling suka kalau balik kerja pasti dia melompat atas Pojie. LV? Jangan harap. Apa² pun... 

Papa love you Prada!
Papa love you LV!!!

P/S: Sangat suka dengan gelaran duda anak dua. Ada masa lebih kurang setahun jer lagi untuk pakai nih. Hehehe..

Hanya satu,

15 bicara yang baik hati...:

Dinda Iva said... Reply To This Comment

kehkhekhe..duda beranak 2 yang ni meletoooppppssss...hehehehehe

Zaihazra said... Reply To This Comment

eleh! mak tiri kunon...:P

atty's said... Reply To This Comment

salam pojie..

suspen je kty..bila lak pojie ada anak..huhuhuhu..

comey betui prada ngn lv..

syazwan tahir said... Reply To This Comment

sgt2 cute! XD

Jaws said... Reply To This Comment

itu tupai ke?
cam best jer..
rasa nak bela gak..

saya_arief said... Reply To This Comment

cute.
:D

saya syamimi said... Reply To This Comment

warghhhhhhhhhhhhhh.. cute gilakkkk!!!\
manjew gituuuu.. :D

Fanzi Ruji said... Reply To This Comment

GERAAMM!!

Encik Psychopath said... Reply To This Comment

kang da duda bebetol baru tahu.

yuyu lar said... Reply To This Comment

yuyu baru je main dgn sugar glidder ni...mmg trasa manja dia tu sangat2...woahhhhh poji da ade LV!!!

*menyampah la..jeles2


ahahahhaha..

♕ Mr.IX ♂ said... Reply To This Comment

breed by2 yer...nnti leh bg ix sekor...hahha

p/s: header bukan cam ABPH...macam cite Gemilang TV3 tu ada lah..haha

Amirul Faiz Abd. Razak said... Reply To This Comment

Ooooo, cute sangat.. Prada & LV, bukan ko ye. Haha. :D

Ariff Shah said... Reply To This Comment

pinjam sekor best gak

Natasha said... Reply To This Comment

P/S: Sangat suka dengan gelaran duda anak dua. Ada masa lebih kurang setahun jer lagi untuk pakai nih. Hehehe.. (wahhhhh mcm dah berbau nasi minyak jerr) ahhahahahahaaa

bukudiarysofea said... Reply To This Comment

Hahahhahaha!!
Sengal gile!!
Fikir betullah tadi. Ceyt =.="