||| Tercari² |||

Tuesday, December 16, 2008

THE MOST OFFENSIVE WORDS AGAINST ISLAM!!!

http://surind.blogspot.com/2008/12/hajj-most-shameful-journey-in-history.html

"Apa masalah Mamat India ni? Ada pernah orang mengutuk hang sembah lembu ka? Ada pernah orang mengutuk hang sepahkan jalan dengan buah kelapa? Ada ka? ada ka?"

So far, Pojie xmau la komen lebih² pasal nih. Walaupun Pojie sgt sedih dan kecewa, masih ada rakyat Malaysia yg tidak menghormati agama dan bangsa lain di Malaysia walaupun sudah termaktub di dalam perlembagaan Malaysia akan kebebasan beragama juga bersuara, tp terlalu kerap kali diambil kesempatan oleh pihak² yang cetek pemikiran seperti insan ini. Pojie turut sedih kenapa la orang Melayu dan Islam juga sering dijadikan bahan cemuhan.

Kepada yg bukan berketurunan Melayu dan beragama Islam, cuba lihat dari sudut yg positif dan fahami dulu barulah anda mengenali kami dengan lebih baik. Setiap agama mengajar kebaikan biarpun kepada agama lain. Tp masih kenapa ada perasaan hasat dengki bersarang di hati. Kembalilah kepada kitab dan ajaran kamu, jangan ganggu kami. Kepada bangsa Melayu juga saudara² se-Islam, fikir²kan la. Islam itu terlalu indah, tetapi kadang² apabila sikap yg kita tonjolkan itu terlalu ekstrem dan tidak mengikut amalan Rasulullah junjungan kita, Nabi Muhamad S.A.W, maka inilah yg terjadi. Yang indah kerap kelihatan buruk. Renung²kan la...

7 bicara yang baik hati...:

Duke Luce Dell'amore said... Reply To This Comment

kemain nek kite ni berceramah..
jim nk bukak blog owg tu sat..

SyahNaz BoH said... Reply To This Comment

ermmm.... btoi... perkauman kat malaysia masih dpertkai.. pe nie???
bler malaysia nak maju da... ak kutuk di pon xleh gak... cam kiter yg paham penghrmatn kepada bangsa dan agam yg lain tu ok la.. yg mlyu tk ormat india, cna n lelain tu pon der gak.. bkan nak brat sblh phak la kan.. tp mantelity orng skang nie....

you are now in my zone said... Reply To This Comment

narrowminded punyer manusia...JENIS SIAL YG TAK RETI HORMAT AGAMA KAUM LAIN!

Preppy Guy said... Reply To This Comment

well,biasa lah fikiran smepit kan...it show them that there are not mature enough...

xoxo

AL

rizz said... Reply To This Comment

xde nilai2 murni dlm diri dorg skang ni..takot klau rusuhan kaum blaku

aiZouL diSiSi... said... Reply To This Comment

no komen

nadzrah said... Reply To This Comment

OMG!!!
sgt offensive words dier!!!
jahat mulut toi...
biar dier...
x pe..
kite lek2 aje
jgn cpt melatah
kui2~