||| Tercari² |||

Wednesday, February 25, 2009

Naik hangen!!! (Episod ke-2)

Sakeeet jiwa aku, hangen aku... Siap la kau!!!

Ingat x kes Pojie smlm pasal naik hangen nih? Pojie ingat dah settle dah tp ada kesimbungan pastu ok. Ingatkan anto nota "cinta"ku semalam berbalas dgn ucapan "Terima kasih" ataupun "Maaf" ker terselit kat wiperku, tetapi ini yg dia balasnyer uols..

Nih lebih kurang reply yg Pojie dapat (versi hyperbola)...

Amboi sedap² kau jer nak calarkan muka aku yg semulajadi ploless nih yer.. Siap kau!!! Aku jumpa aku ganyang² muka ko kat tayor kete ko tuh, pastu aku suntut mogong ko ngan wiper kete ko, bolehh?!! Xde adab langsung. Xblajo manners btol. Kuang hajor sgt. Kata aku xtau parking la, hanjeng!!! Meh sini aku nk declare perang ngan kau!

Jgn smpi kete Jawatan Kuasa Kampung aku sondol kenari ko eh!

Love,

10 bicara yang baik hati...:

rizz said... Reply To This Comment

ehheheheheh siap msuk paper lg class la pojie..btw suntut je org tu kikii

||| PöJìé PööH ||| said... Reply To This Comment

Kan!
Sudah jmpa press ma mau declare PERANG!!!

[yAN!e][pUTraJAya] said... Reply To This Comment

sib baik bukan plat kete yanie...

huhuhuh...sabor2 pojie..

♥Yanie Putrajaya♥
*********************************

Blog Anuar Kamaruddin™ said... Reply To This Comment

skali pemilik WJM8117 wajahnya malatop, figurenya 2 kali malatop...agak2 jadi ker berperang? skali dia offer maaf dgn candle lite dinner...wajib cair kannn

Aku Nemo... said... Reply To This Comment

hoh....
garang....
tatut....

tp still maintain chumey...
huhuuhuh...

weh...
xbek goreng nemo...
xsedap pun...
busan dok wad lah....
kene curik2....
nk idop loh....

k ar...
kene chiow...
mista misi sudah mari....
tgk mlm kang free nemo update n3 lgk....
da....

Kak Senduk said... Reply To This Comment

mak syak dia taste ngan ko pojie...tahniah nok..dia dmire ngan ko tu..mesti dia nyorok n intai dr jauh tu

hezesuze said... Reply To This Comment

agree wit kak senduk...mayB dia saje je test nengok apa reaksi pojie kan...

manalah tau secret admire...wohooooo...harusss mak cair kalo dpt tau ada org admire...hehehe

cam nuar kate...top2 tn punya kete hensem meletopppp...haaa nak wat camne tuh???? hehehe

||| PöJìé PööH ||| said... Reply To This Comment

Hahahaha..
Jaat la korg tau..
Malu..
*blushing*

Anonymous said... Reply To This Comment

lolo la pooh
lolo
jgn tak lolo

Anonymous said... Reply To This Comment

ko pg je bakar kete die pooh

XEN