||| Tercari² |||

Tuesday, September 9, 2008

Surprise from Nuar!!!


This is my officiall 1st blog and post. Dedicated and credited just only to my 1st best friend in this virtual world. He is the virtual artist that I admire most. He's so intelligent and smart. He is Khairul Anuar Kamaruddin or known as Nuar.

Pagi² semalam ble Pojie on pc ofis, pas bukak sistem everything, terus macam biasa akan buka myspace n blog kwn² dan pasti blog akan Pojie buka adalah blog Nuar, www.anuarkamaruddin.blogspot.com. Tiba² pada chatbox tu dia ada tulis, "layarilah blogspot PojiePooh". My 1st impression was, "is there any PojiePooh in this virtual space??". "Might be..", I tought.


So bukalah link pojiepooh.blogspot.com tuh, and what a surprise?!!! Xrealize lg nih, pk blk sambil berkata² dalam hati, "oh, dulu aku ada join tp aku lupa kot, then Nuar plak yg rajin search nih t'jumpa, nah dia canang kat sumer org. Hampeh tau, malu aku.". Pastu bila aku tengok² aku bkata² lg, "wait a minute, pic aku yg pakai baju merah gerak² ngan pose² bagai tuh baru jer wat mingu lepas". So aku apa lagi, jiwa yang sentimental nih terus la tsenyum. Airmata xpayah ckp la, dh start bergenang. Ble buka myspace, ada la Cik Nuar kita bg msg ngan mngatakan "inilah hadiah daripada hati Nuar utk Pojie. Xde apa² nak kasi, so Nuar buat la blog utk Pojie sbagai permulaan, since Pojie ckp Pojie xreti nak wat blogspot.." Huhuhu, menyentuh kalbu. Thanks a lot my dearest friend and ever. Terharu sgt² tau!!!

Tp itu bab yang best. Bab yang xbestnyer bila my negative part pk, "dia nih sajer nak kutuk aku ker? Aku nih bukannyer IT savy cam dia. Harus blog aku nih hambar dan membosankan. Lgpun saper la yang sudi nak membaca blog aku nih. Apa yang aku nak borakkan?? Yes aku kuat bercerita dan berborak, tp bukan menerusi pena (or now keyboard)". Tp ble pk² blk, "ish xbaik la aku nih pk bukan².. At least ada la org yang nak tolong buatkan and encourage buat mende² nih. So aku akan cuba ketengah kan idea borakan aku kat blog la yer..". So Nuar, I anggap ini sebagai cabaran utk Pojie. Akanku simpan janji utk jaga blog nih, akan cuba utk clearkan blog nih dari ada sawang².. Tp bab itu xjanji ok.. Hehehe.. To all my sweet blog friend like Anis, Wanie and Ritzz, layan... Zass!!! I really need all your co-operation to make my blog as lovely as all of you! Jeles tau ble blog korang jer cantik, blog Pojie dincchhh meriah!!!

So to all my friends and readers, wait for the next post!!! Chiow!!!

4 bicara yang baik hati...:

Blog Anuar Kamaruddin™ said... Reply To This Comment

wah, maceh2... :)

memeriahkan dunia blog, rapatkan ukhuwah sesama kekawan motifnyer... :)

Nadzrah said... Reply To This Comment

hehe! keep up the good work!! everything starts with zero aite? hihi~

Rinie said... Reply To This Comment

AMBOI BESTNYA POOH ADA ORG TLG WATKAN BLOG LAGI....mcm akak wat sendiri jer...takde fancy2 pun takat meluah perasaan jer...

Anonymous said... Reply To This Comment

ooo..dh ade blog..xckp pn...ade org buatkan lg...hihiih..