||| Tercari² |||

Wednesday, May 11, 2011

Nak dating dengan @LuthfiMY @eeri_jeremiah @Azfarul @UmarChong dan @innzninety!!!

Salam kawan²..

Hari ini genaplah sebulan dinner treat offer Pojie kat kawan² dan pembaca² semua. Penyertaan sudah ditutup. Walaupun sambutan amat menyedihkan, tapi tak mengapalah memudahkan kerja Pojie sebab 5 pembaca bertuah yang diperlukan dan Pojie hanya menerima 4 penyertaan jer, makanya semua memang sangat² bertuah dan akan menerima belanja makan² dengan Pojie Oh, ini bukanlah contest, tapi kind of giveaway la kot. So, tahniah Pojie ucapkan buat;


"Happy birthday! Saya suka membaca blog Pojiepooh kerana blog Pojiepooh Abdullah ada macam macam cerita personal yang menarik. Berbanding dulu, blog Pojiepooh; Hanya Satu semakin mantap. Keep it up!"


"Saya suka membaca blog Pojiepooh kerana saya x mampu nak buat video yg meletop dan hyperactive mcm pojie dalam video untuk kontest nieh.. dan yang paling penting.. saya rasa saya SANGAT comel dan HOT dalam photo nieh... serta saya menepati syarat2 yang dinyatakan pojie seperti pose paling comel yang berlatarbelakangkan header blog Pojiepooh yang terbaru ini.... sayang pojie!!!!! muah!!!!!"

"sempena ulangtahun penongkahan usia Pojiepooh Abdullah tersayang; "saya suka membaca blog pojiepooh kerana saya jarang melihatnya in personal. mampu menatap blog nya sahaja." *boleh tak slogan camtu?* ;)"



"saya suka membaca blog PojiePooh kerana entri nya yang santai santai macam tengah duduk tepi pantai , tak berat dannnn saya memang dari dulu lagi baca blog ni . haaa kann. walaupun tak hari hari masuk blog ni tapi bila ada update keluar kat dashboard , saya akan terjah . okayy , skema sudahh karangan ku . harap abang pojie terima . eh eh abang pojie ingat innz lagi tak eh ? =)"

Terima kasih banyak² kepada kalian semua yang sudi merendahkan diri join offer Pojie nih. Masih ada yang membaca blog Pojie tatkala Pojie selalu berfikir no one cares. Oh ya, kan ada kosong 1 tempat lagi kan? Tempat ini Pojie khaskan buat pembaca/ follower blog Pojie yang ke 600 iaitu @UmarChong (http://umarchong.blogspot.com), memandangkan beliau teman yang selalu mencarut² kat Twitter dengan Pojie yang payah sangat nak jumpa, sangat #bajetretis maka Pojie mengambil peluang ini untuk bersua muka dengan beliau, itu pun kalau dia sudi menerima perlawaan Pojie tuh. Kalau tidak nak buat macam mana kan kan kann.

Apapun buat pembaca² bertuah di atas, Pojie meminta jasa baik tuan hamba semua untuk DM/ PM Pojie your contact number and email secapat mungkin. Pojie akan cuba untuk arrange masa agar dapat kita makan² tak kisah la breakfast ker, lunch ker, dinner ker bersama². Memandangkan sekarang nih Pojie sangat² busy dengan latihan Citrawarna, ke Sabah, dengan part-time sana sini, I'll try to make it for you guys. Kalau tak dapat jumpa serentak, sorang2 pun jadiklah kan. Candle light dinner pun jadiklah, mau? Haha. Oklah mau bersiap², flight malam kang. Jadi buat kawan² semua...

take care :)

Hanya satu,


5 bicara yang baik hati...:

Zue Zoey said... Reply To This Comment

Tahniah semua winner! Sorry pojie, zue tak sempat nak join. Apepun, congrats sb anjurkan contest @ giveaway camni.
Take Care and keep on blogging :)

Zue Zoey said... Reply To This Comment

Oh ye. Pojie nak gi Sabah? Best tu walaupun keje. ENjoy dear!!!

LuthfiMY said... Reply To This Comment

tq pojie..
nanti akanku tuntut bila turun ke kl. can or not?

^ Uncle Syaf ^ said... Reply To This Comment

tahniah pade mereka :)

UmarChong said... Reply To This Comment

hey...i already DM u kan..... nanti set appoinment k... tq :)
ahaks~