||| Tercari² |||

Monday, August 10, 2009

Terpinggir???



Knp la ek...
2 3 hari nih rasa cam terpinggir jer...
Kawan²?
Ntah la...
Nak nangis? "Kau perlu lebih kuat Pojie!"
Oh, ye betul. Buang airmata n tenaga jer kan..
Tp, ntah la...

"Maybe sbb kau tlalu menyayangi kawan² dan insan keliling kau melebihi mereka menyayangi kau!"
"Kau selalu ingin perhatian dan menjadi 1st priority dalam semua perkara..."
Tp aku nk buat macam mana.. Dah ini kurniaan Illahi padaku!
Aku bingung...
Kosong!

Love,

Friday, August 7, 2009

iLoveMalaysia Campaign



Pojie baru je dapat tau contest ni, terus aku join. Thanks to Daus!!! Selama nih Pojie mmg malas nk join apa² contest sbb dihambat kesuntukan masa n komitmen. Tp contest yang dianjurkan Exabytes nih agak mudah n as simple as ABC. Cuma mudah² pun mudah la utk tidak menang kna. Huhu. Just try my luck! Kerana pemenang dipilih secara random.

Antara hadiah yang korang boleh menangi ialah sebuah iPhone 3GS dan juga sebuah Western Digital Hard Disk 320GB. Hadiah pun best2 kan. Kat bawah ni Pojie ada sedia cara untuk join.


1. Isi nama korang.
2. Nama terakhir korang, gantikan dengan nama bapak korang ker..
3. Isi alamat email korang yang cun-melecun tu.
4. Ulang taip semula alamat email korang tadi.
5. Korang isi alamat web ataupun blog korang yang smart tu.
6. Yang referrer ni korang letak je alamat email Pojie iaitu pojie_kmj2002@yahoo.com.

Lepas tu klik je submit, satu email akan dihantar ke akaun email korang, klik link yang diberi.
Satu laman akan terbuka, korang copy je script yang diberi dan paste di bawah tag .
Siap dan akan ada icon kat atas kanan blog korang macam yg Pojie ada tuh! Selanjutnya korang berpeluang untuk memenangi hadiah yang diberitahu tadi.

Good luck!!!

Love,

Thursday, August 6, 2009

Teater Bangsawan Minggu Ini: Tun Mamat & Mimpi Tuanku VS Wan Cik Gondah

Ok guys, bernafas kejap masa lunch utk update entri. I know u guys mesti tau yg POjie nih mmg giler mende² kesenian kan, lebih² lagi teater dan tarian. So now, weekend nih kalau saper² yg free n xde plan, meh pakat ramai² mai datang ke Panggung Bandaraya DBKL dan MATIC pada 7-9 Ogos 2009 nih nanti yer.. Sbb apa?? Sebab akan ada 2 pementasan iaitu:

Tun Mamat dan Mimpi Tuanku


Tarikh : 7 - 9hb Ogos 2009

Tempat : Panggung Bandaraya DBKL

Jam : 8.30 malam

Masuk: Percuma (tempat terhad)

Persembahan bermula pada pukul 8.30pm. Masuk percuma dan tempat duduk adalah terhad. So sila dtg awal² bg mengelakkan sebarang kesulitan. Pelakon kali nih pun mantap² iaitu Ashraf Muslim (Tun Mamat), Jalaluddin Hassan (Sultan Melaka) dan Sabrina Ali (Puteri Gunung Ledang). InsyAllah pojie pegi hari Ahad nti. Jumpa di sana!!!


Ini adalah agenda teater sepanjang tahun 2009 nih. Dalam pamplet tuh dia tulis Tun Mamat dan Puteri Gunung Ledang, tp dia dah revised tajuk kepada Tun Mamat dan Mimpi Tuanku.

Wan Cik Gondoh


Tarikh : 8 - 9hb Ogos 2009

Tempat : Auditorium Tunku Abdul Rahman, MATIC KL

Jam : 8.30 malam

Masuk: RM15 (RM3 akan dimasukkan ke tabung amal).

Boleh didapati melalui urusetia 012-5497206 (Mas Izrul) dan buat masa ini di jual di kaunter pertanyaan MATIC, KL sehingga jam 5ptg.
Thanks a lot to Iena Ryhanna for the info. Cuma xde poster ker dear..?

P/S: Buat penari² kabaret dan artis² budaya UMT (a.k.a. KUSTEM), jgn lupa temujanji kita pada hari Ahad nti k. Kita akan layan teater skali malam tuh. C ya!!!

Love,

||| Happy Birthday Sis Hezesuze |||



BUat akak gOnjenG yG paling cUte di Dunia...
Pojie mau uCapkAn,
HAPPY BIRTHDAY..
Semoga btambah rezeki,
Bahagia bsama insan² tercinta,
Usia yg diberkati dan kesihatan yg baik..
Dan jgn lupakan Pojie...

I LOVE YOU!!!

Love,

Wednesday, August 5, 2009

H.E.L.L.O



Hello, assalamualaikum dan selamat pagi teman² semua...

Agak lama juga Pojie mendiamkan diri dari mengupdate sebarang entri dalam blog nih. Ada yg rindu kat Pojie x?? Harammm kan!! Xpela, saper la kiter.. Hehehe. Oh, ada gak yg rindu (perasan!) kat Pojie ker? Rindu kamu juga. Maaf la yer sbb kbelakangan nih Pojie amat sibuk dgn hambatan kerja dan tugas. Event Golf Tournament 2009 xabes lagi. Management plak dah push cepat². Custimak plak xreti bahasa. Klo xdpt participate, macam leh meninggal dunia. Xkisah la Melayu ker, Cina ker, India ker, sama jer. Klo dah kaya mmg kuang ajor.. Nasib baik la Pojie nih dilahirkan dari family kebanyakan jer..

Oklah, lupakan sebentar pasal kerja. Pojie just nk buat quick entry, pra-kemunculan semula. Maybe end of this week kot Pojie akan update sumer entry² yg ketinggalan zaman. I hope so klo sumer dah setel. If not tggu la abes event 19hb nti. Huhuhu. Byk gak entry basi yg Pojie xupdate smpai la nih. Em, Pojie update lite² sudah la yer mengikut kacamata seorang PoJiePooH.

Pojie ingin sampaikan ucapan Hello buat semua pembaca² dan teman² Pojie especially buat my new follower yg belum sempat Pojie citer pasal mereka. Jenguk blog mereka pun lite² jerk. Hello to: syafieq_unique87, nisa, TAN SRI MOHD. IKRAM, ZuE, I am Karl, nur fahida, eazy, Hazzy Ishak, khaL_eLLa, ♥♥me ~ cik sara, SuperDo0perEriey dan eryThr0|\/|y(iN. Thanks for being my follower. Tahniah jugak buat ZuE, kerana menjadi follower Pojie yg ke 100. Tp maaf xde hadiah utk kamu, sbb ramai dah kawan² yg buat macam tuh, buat follower² Pojie, insyaAllah Pojie akan tunaikan janji tuh. Sabar yer..



Buat sesiapa yg menyambut hari kelahiran pada bulan Ogos, bulan kemerdekaan ini, ucapan HAPPY BIRTHDAY in advance Pojie ucapkan buat kalian. Ramai giler teman² Pojie yg hari lahir dia pada bulan nih. Kopak aku mak nk bg sorang² hadiah. Huhu. Birthday Kaseh n anniversary kami pun bulan nih jugak. *WINK*. So, need to go back to settle my work. Sampai ketemu lagi. Da..

P/S: Menjelang 12tgh malam nih besday sorang kakak aku yg paling "giler" dan noty yg pernah aku jumpa. Saper dia?? Nantikan autopost entri pada tgh malam nti yer. Hehehe..

Love,