||| Tercari² |||

Saturday, September 24, 2011

#SayaGenerasi

Salam, 

Bagi yang ada Twitter, mesti rasa happening sangat bila layan hashtag sana sini, kawan pun ramai kan. Semalam hebat juga penangan hashtag #SayaGenerasi dari @faliqfahmie @AidaSue sehingga menjadi worldwide trending uols, kaoo mampooo??!


Banyak juga #SayaGenerasi yang lalu dalam TL sampai Pojie yang join nih beberapa kali juga kene limit. Memang happening abes la semalam, sampai dah tengah malam pun masih juga ada yang main hashtag tuh, haha. Memperlihatkan kepada #SayaGenerasi ini menunjukkan ramai juga yang usia lebih kurang dengan Pojie. Kira aku nih taklah sekertu mana kan. Best mengimbau semula kenangan dulu². Pojie pun join la bukan sekaki dua tapi berkaki lipan rasanya. Hahah..


Apa pun kesimpulan yang dapat Pojie simpulakn di sini, #SayaGenerasi yang dulu tiada Facebook, Twitter komputer, blackberry, iPhone, iPad bagai, dengan kemakmuran, tanpa pertelagahan, fitnah segala macam, sangat bahagia. Tenang sangat hidup di zaman 80an, 90an dulu tau. Tak pening kepala. Takde rasuah, takde orang Melayu dan Islam bergaduh sesama sendiri. Now apa dah jadi? Fikir²kanlah. By the way, pilihanraya dah semakin hampir, korang dah daftar belum? Jangan lupa mengundi tau! 


"Malaysia perlukan kita semua!"


Update 26 September 2011:
Kaooo mampooo @AidaSue siap kene interview lagi dengan @Era_fm sampaikan PM kita @NajibRazak siap wish Happy Birthday kat dia semalam ok! Meh kita dengarkan interview beliau di sini;




Kaoooo mampooooo???!

Hanya satu,

3 bicara yang baik hati...:

Hizami Li said... Reply To This Comment

alamak. dah boleh mengundi! nasib dah daftar dah.

ayie said... Reply To This Comment

eh ayie tak buat pon hashtag tu..mcm pelik je..hehe..tapi ramai yg buat

Aku By Pojie said... Reply To This Comment

Kelasss kau mariiia

aidasue and FF memang artis twitter la...

kelasss!!!