||| Tercari² |||

Thursday, May 20, 2010

Movie Preview by Nuffnang; The Descent 2

Salam teman,

Hari ini Pojie ingin buat entri berkenaan dengan sebuah movie yang Pojie dan teman² tengok di Cineplex Damansara, tajaan dari Nuffnang. Terima kasih buat Homosapiensz dan Kak Tash (dan teman²) atas pemberian tiket itu. Ada 4 lagi free tau kelmarin. Sayang betul. Okla, citer yang Pojie tengok hari itu adalah...



Cerita ini merupakan kesinambungan The Descent (part 1), di mana sekumpulan wanita² pergi memanjat gunung dan masuk ke dalam gua lalu tersesat. Mereka semakin menjauh masuk ke dalam gua dan akhirnya ketemu dengan sekumpulan makhluk² kanibal, (bukan makhluk halus yer Bean).



Itu serba sedikit tentang citer The Descent. Yang part 2 nih pula bermula apabila salah seorang dari wanita yang terselamat telah kembali bersama² dengan sekumpulan polis dan pendaki lain dalam misi menyelamatkan kawan² mereka yang lain.



Pelbagai rintangan dan halangan yang terpaksa mereka tempuhi. Konflik sana sini malah pertempuran sesama sendiri dan makhluk gua itu. Ada banyak adegan² kejutan dan berdarah² yang membuatkan Pojie menjerit sambil menutup mata. Yer, saya akui saya penakut tapi saya masih suka cerita macam nih. Melihatkan makhluknya saja boleh membuatkan Pojie termimpi² tau.. Tapi memeang best. Suspen thriller.



Sehingga ke klimaks apabila wanita yang terselamat itu menemui seseorang yang amat dikenalinya pada part 1 dulu.. Siapa dia? Kalau yang pernah tengok part 1 mesti kenal.



Apa² pun Pojie enjoy sangat. Terima kasih sekali lagi buat Nuffnang :)



Love,

4 bicara yang baik hati...:

Natasha said... Reply To This Comment

simpankan 2 badge tuh yer......

Anonymous said... Reply To This Comment

dapat badges ker? cool la......

nasib baik ada pojie memanfaatkan free tiket tu...

El-Zaffril said... Reply To This Comment

Bestnye

~udalolli~ said... Reply To This Comment

the descent 1 sangat bagooooooos! so the descent 2 haruslah udalolli g tgok jugak =p

hope2 best lagi best dr yg 1 punya!!!